Gå til innhold

Hvem andre har fått Nikon 18-200 VRII objektivet?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Krapfoss: Synes du den var dårligere enn 18-70mm objektivet?

8055210[/snapback]

Nei, slett ikke. Det fungerer tvertom bedre med dårlige lysforhold pga VR-teknologien. Men objektivet er en del større og tyngre og zoomen er tyngre å vri (men hva forventer du når man skal hele veien fra 18 til 200mm??).

Lenke til kommentar
Krapfoss: Synes du den var dårligere enn 18-70mm objektivet?

8055210[/snapback]

Nei, slett ikke. Det fungerer tvertom bedre med dårlige lysforhold pga VR-teknologien. Men objektivet er en del større og tyngre og zoomen er tyngre å vri (men hva forventer du når man skal hele veien fra 18 til 200mm??).

8055332[/snapback]

 

Da er mitt tips; selg det før det blir enda enklere å få tak på. :yes:

Lenke til kommentar
Da er mitt tips; selg det før det blir enda enklere å få tak på.  :yes:

8055630[/snapback]

Ja, har allerede en kjøper på det. Er alt for mye penger å ha investert i et objektiv jeg ikke helt trives med synes jeg. Nå har jeg i det minste prøvd det, men hver sin smak sier nå jeg. :)

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Da er mitt tips; selg det før det blir enda enklere å få tak på.  :yes:

8055630[/snapback]

Er alt for mye penger å ha investert i et objektiv jeg ikke helt trives med synes jeg. Nå har jeg i det minste prøvd det, men hver sin smak sier nå jeg. :)

8059312[/snapback]

Hver sitt bruk vil jeg nok heller si. ;)

 

Jeg trives best med mine lyssterke zoomer eller fastoptikk, men til turbruk er 18-200 VR glimrende som eneste objektiv på kamera.

Lenke til kommentar
Da er mitt tips; selg det før det blir enda enklere å få tak på.  :yes:

8055630[/snapback]

Er alt for mye penger å ha investert i et objektiv jeg ikke helt trives med synes jeg. Nå har jeg i det minste prøvd det, men hver sin smak sier nå jeg. :)

8059312[/snapback]

Hver sitt bruk vil jeg nok heller si. ;)

 

Jeg trives best med mine lyssterke zoomer eller fastoptikk, men til turbruk er 18-200 VR glimrende som eneste objektiv på kamera.

8061453[/snapback]

Ja! Og på reiser er f.eks 18-200, 105 Macro og 30/1.4 eller 35/2.0 en kombinasjon som dekker veldig mange situasjoner, samtidig som det går å ta med seg, i motsetning til 70(80)-200/2.8. Eneste virkelige svakheten med dette objektivet ser ut til å være at det mekanisk burde vært noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...