abene Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Den første slippkandidaten av Firefox 2.0 er klar og det nærmer seg nå endelig lansering av den nye versjonen. Les mer Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har lastet det ned nå, jeg må si jeg er utrolig imponert, det er til og med innebygget stavekontrol, som "dotter" under alle orda som er feil, i dette tilfelle hvor jeg skriver på norsk (og FF 2.0 RC1 er på Engelsk) får jeg da .... under alle orda omtrent ( ) (Dette skjer kun i input fields (textfields, textareas osv.) Har ikke testa ut så mye, men jeg liker de nye ikonene de bruker her også! Endret 7. september 2010 av TheRealL Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Flott! Forrige versjon av 2.0 fungerte ikke helt bra hos meg på Windows XP. I Vista RC1 fungerte den ikke i det hele tatt. Håper denne fungerer bedre. Er det noen som har en link til der man får lastet ned stabekontrollen på bokmål (og nynorsk for de som ønsker det). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Flott! Forrige versjon av 2.0 fungerte ikke helt bra hos meg på Windows XP. 6947911[/snapback] Hva var feil? Det er snakk om 2.0 beta 2 ? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Første alpha version av FireFox 3.0 har også komt ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har lastet det ned nå, jeg må si jeg er utrolig imponert, det er til og med innebygget stavekontrol, som "dotter" under alle orda som er feil, i dette tilfelle hvor jeg skriver på norsk (og FF 2.0 RC1 er på Engelsk) får jeg da .... under alle orda omtrent ( ) (Dette skjer kun i input fields (textfields, textareas osv.) Har ikke testa ut så mye, men jeg liker de nye ikonene de bruker her også! ~ Arne-Christian Blystad 6947840[/snapback] Innebygd stavekontroll er meget nyttig, og et fint tillegg, personlig kunne jeg hatt god nytte av det feks her på forumet (selv om jeg ideelt sett hadde sett at slikt ble gjort av av OSet over hele systemet, men dette er jo en svært god nummer 2) AtW Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Her er den på mozilla sin ftp, med bla osx versjon http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/fir...eleases/2.0rc1/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Flott! Forrige versjon av 2.0 fungerte ikke helt bra hos meg på Windows XP.6947911[/snapback] Hva var feil? Det er snakk om 2.0 beta 2 ?6947962[/snapback] Beta 2 ja. Det kræsjet ca annenhver time det var i bruk og det ble såpass irriterende at jeg fjernet det etter et par dager. Jeg aner ikke hva som var feilen men trykte i hvertfall send når rapporteringsfunksjonen til firefox kom opp. Her er forresten en link til bokmål og nynorskversjonen av RC1 (samt mange andre språk). Jeg vet ikke om det inkluderer stavekontroll på norsk eller ikke. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg kan velge hvilket språk jeg vil ha sjekket, en annen fin ting er det at den hjelper deg med søk i søkefeltet Har brukt Beta 2 en god stund både i Kubuntu Edgy og Windows XP og har hatt veldig lite problemer med det. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er det noen som har en link til der man får lastet ned stabekontrollen på bokmål (og nynorsk for de som ønsker det). Stabekontroll er kjekt å ha.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er det noen som har en link til der man får lastet ned stabekontrollen på bokmål (og nynorsk for de som ønsker det). Stabekontroll er kjekt å ha.... 6948086[/snapback] You will never again miss a key when stabbing someone! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 det er til og med innebygget stavekontrol, som "dotter" under alle orda som er feil, i dette tilfelle hvor jeg skriver på norsk (og FF 2.0 RC1 er på Engelsk) får jeg da .... under alle orda omtrent ( )du kan slå av funksjonen i tools=>options=>advanced=>general eller about:config "layout.spellcheckDefault" settes til 0 Forresten er det betenkelig at nyhetspostingen bruker gammel screenshot av firefox :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Godt poengtert Mr D. Stavekontroll er kjekt å ha :!: Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gleder meg til den nye stabile versjonen av FF blir sluppet. Er rart når jeg er blitt så vandt med FF at jeg ikke liker iexplorer lengre. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Noen som vet om det er mulig å forandre på Complete .net Address = Shift+Enter/Return til f.eks. .no domener? En annen ting. Jeg får faktisk ikke til å logge inn på dette forumet uten å kjøre den opp i en IE-tab. Noen som opplever det samme? Endret 27. september 2006 av Guybrush Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Min bookmarks tool bar der man legger bookmarks som man trykker på ofte er borte, noen som vet hvordan man får den tilbake i denne versjonen? Francis Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg vil la den modne seg til ferdigversjonen før jeg legger den inn. En del ting er spennende med den, men det meste har jeg som utvidelser allerede. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ser ok ut, dog vet ikke helt om jeg likte ordbokfunksjonen på som default Lenke til kommentar
meron Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Flott! Forrige versjon av 2.0 fungerte ikke helt bra hos meg på Windows XP. I Vista RC1 fungerte den ikke i det hele tatt. Håper denne fungerer bedre. Er det noen som har en link til der man får lastet ned stabekontrollen på bokmål (og nynorsk for de som ønsker det). 6947911[/snapback] For stabekontroll: Ordlistene er dei same som dei som blir brukt til Thunderbird. Trykk her for å få raude dotter under stabekontroll, Simen1 Endret 27. september 2006 av meron Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 For stabekontroll:Ordlistene er dei same som dei som blir brukt til Thunderbird. Trykk her for å få raude dotter under stabekontroll, Simen1 6951079[/snapback] Hahahaha Jeg har forøvrig funnet RC1 stabil og behagelig. Jeg har kun én ting å utsette på RC1: Jeg likte bedre utseendet på tabs som var med som default med beta2. Nå har feltet blitt mørkere enn resten av FF, noe som ser litt rart ut og trekker litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå