Latz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 -------------------------------------------------------------------------------- Kunne tenkt meg å lage en video ved å legge sammen bilder tatt med digitalt kamera "frame by frame". F.eks solnedgang med ett bilde hvert halve sekund med kameraet på stativ. Noen forslag hvordan jeg kan få lappet dette sammen til en 1080p filmsnutt? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 VirtualDub kan sette sammen bilder til film, det kan nok mange andre programmer også. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det kan jo ta timer. Har du et kamera som kan ta timelapse, da? Eller er planen bare å feste utløserknappen nede og la tregheten i bildelagringen stå for delayen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det finst programvare som gjer at om ein kopler kamera til PC, so kan ein stille inn intervallar, og bilete vert lagra direkte til harddisken. Canon har blant anna eit slikt program, som følgjer med kameraa deira. Som Kristallo sa, det finst nok mange program som kan gjere det. Virtualdub er nok eit greit alternativ, då videoen må croppast og skalerast ned for å verte 1920*1080. Lenke til kommentar
Latz Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve virtualdub. Jeg har Canon EOS 350 og setter den på stativ med fast intevall mellom bildene. Noen spesiell oppløsning jeg burde bruke tro for å få best resultat i 1080p ? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg ville ikke brukt et digitalt speilreflekskamera til den jobben, da det har et begrenset antall lukkersykluser, og jeg ville nødig sløst dem bort på intervallopptak. Men det er ditt kamera - for all del. Husk på å sette kameraet på "M" og still det inn, ellers får hvert bilde forskjellig eksponering... Manuell fokus er også et must... Lenke til kommentar
Latz Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Prøvde nettop Virtualdub og skjønte nada. Hvordan velger jeg film output til 1080p her? Skjønte ikke engang hvordan jeg legger inn bildene i sekvens. Fy så teit jeg er Takk for tipset Castro. Mulig jeg bruker PowerS 630 isteden da hvis jeg bare finner ut hvordan jeg setter sammen bildene til en 1080p film snutt. Endret 27. september 2006 av Latz Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Velg File --> Open, og bla deg fram til der bileta ligg. Merk det fyrste biletet, og pass på at "Automatically load linked sequences" er haka av. Det er ein føresetnad at bileta er namngitt med etterfølgjande nummer (t.d. IMG_001, IMG_002 osb.) for at det skal virke trur eg. Trykk OK, og du får ein sekvens. Det er ingen automatisk 1080p output*. Du må gjere noko slikt: Fyrst, gå til Video --> Filters, klikk Add og vel "resize". Skriv inn ei oppløysning som er slik at du får 1920 pixlar i breidden, men med same høgde-breidde-forhold som originalbiletet. Om 350D tek biletet i formatet 3:2 (noko eg ikkje er sikker på), vert det 1920*1280. Etter å ha trykt OK ein gong, trykk på "Cropping" i Filters-vindauget. "Y1 offset" og "Y2 offset". Er det du skal stille på. Dei seier kor mykje cropping det er i høve til det opprinnelege pixeltalet, so om du t.d. har eit bilete som er 2032 pixlar høgt, må begge desse setjast til (2032-1080)/2=476 pixlar. Kor verdiar du skal ha her avheng sjølvsagt av oppløysninga på bileta. Gå til Video --> Compression, merk codecen du vil bruke og trykk Configure for å justere innstillingar. File --> Save AVI as... * Eg kom til å tenkje på ein ting. Nokre codecar har kanskje mogelegheit for å stille på oppløysning i innstillingane, og i so fall slepp du å gjere alt saman. Om du ikkje kan croppe i innstillingane for codecen, legg til filteret "null transform", og trykk på crop. Null transform gjer ingenting anna enn å aktivere mogelegheita for cropping. Endret 27. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå