allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva mener du med å legge inn et foto? Skjønte ikke den der helt. Du trenger nok ikke være særlig forsiktig med de første produksjonsmodellene nei. Om ikke annet, så rettes feil opp i firmware-oppdateringer uansett. 6953227[/snapback] jeg har (etter min mening, da) et "vakkert" foto av Pompidousenteret, jeg bare fikk lyst til å legge det ut........... 6953241[/snapback] Da trykker du på knappen som pekes på her, finner fram bildet og trykker på "legg til dette vedlegget". 6953275[/snapback] Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Hva mener du med å legge inn et foto? Skjønte ikke den der helt. Du trenger nok ikke være særlig forsiktig med de første produksjonsmodellene nei. Om ikke annet, så rettes feil opp i firmware-oppdateringer uansett. 6953227[/snapback] jeg har (etter min mening, da) et "vakkert" foto av Pompidousenteret, jeg bare fikk lyst til å legge det ut........... 6953241[/snapback] Da trykker du på knappen som pekes på her, finner fram bildet og trykker på "legg til dette vedlegget". 6953275[/snapback] 6953352[/snapback] Bare et sånnt lite takk for mange gode svar og innlegg! Endret 27. september 2006 av allanalda Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette blir forferdelig off-topic, men herregud så jeg savner Frankrike. =/ Hvorfor er du så heldig og bor sentralt i Paris? Hva gjør du i Frankrike, og hvordan endte du opp der? Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette blir forferdelig off-topic, men herregud så jeg savner Frankrike. =/ Hvorfor er du så heldig og bor sentralt i Paris? Hva gjør du i Frankrike, og hvordan endte du opp der? 6953380[/snapback] Hrr. Brun, dette er en lang historie. Dette blir på en måte privat, (men Forumsidene er nå litt spesielle av og til, da)Jeg har arbeidet som kunstner i flere år, akkurat nå er websida mi nede. Jeg giftet meg med "ei fransk" flytta hit ned, bor i Paris, kjøpte en liten eiendom utafor Paris, men er nok på veg "opp igjen". Eiendommen prøver vi å beholde. Hadde det vært et annet fora enn her skulle jeg gitt deg foto av druene i hagen attpåtil. Nå i sommer/høst har druene vært flotte! Jeg kan jo sende foto likevel da..) Men nå skal jeg altså finne løsningen på fotospørsmålet mitt, tidliger ehar det vært skulptur. Skulptur er det nok ennå, men vi får se. prøver et par foto til, da.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Du trenger ikke svare om du mener ting blir for private vettu Personlig bodde jeg et år i vest-Frankrike. La vendée, i en liten by i nærheten av La Rochelle. Flyttet hjem i juni. Snart fire måneder siden jeg har pratet fransk ordentlig =O Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Dette blir forferdelig off-topic, men herregud så jeg savner Frankrike. =/ Hvorfor er du så heldig og bor sentralt i Paris? Hva gjør du i Frankrike, og hvordan endte du opp der? 6953380[/snapback] Hrr. Brun, dette er en lang historie. Dette blir på en måte privat, (men Forumsidene er nå litt spesielle av og til, da)Jeg har arbeidet som kunstner i flere år, akkurat nå er websida mi nede. Jeg giftet meg med "ei fransk" flytta hit ned, bor i Paris, kjøpte en liten eiendom utafor Paris, men er nok på veg "opp igjen". Eiendommen prøver vi å beholde. Hadde det vært et annet fora enn her skulle jeg gitt deg foto av druene i hagen attpåtil. Nå i sommer/høst har druene vært flotte! Jeg kan jo sende foto likevel da..) Men nå skal jeg altså finne løsningen på fotospørsmålet mitt, tidliger ehar det vært skulptur. Skulptur er det nok ennå, men vi får se. prøver et par foto til, da.... 6954132[/snapback] kan jo ta druene samtidig. Mellom Paris og Le Mans.... Endret 27. september 2006 av allanalda Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Dette blir forferdelig off-topic, men herregud så jeg savner Frankrike. =/ Hvorfor er du så heldig og bor sentralt i Paris? Hva gjør du i Frankrike, og hvordan endte du opp der? 6953380[/snapback] Hrr. Brun, dette er en lang historie. Dette blir på en måte privat, (men Forumsidene er nå litt spesielle av og til, da)Jeg har arbeidet som kunstner i flere år, akkurat nå er websida mi nede. Jeg giftet meg med "ei fransk" flytta hit ned, bor i Paris, kjøpte en liten eiendom utafor Paris, men er nok på veg "opp igjen". Eiendommen prøver vi å beholde. Hadde det vært et annet fora enn her skulle jeg gitt deg foto av druene i hagen attpåtil. Nå i sommer/høst har druene vært flotte! Jeg kan jo sende foto likevel da..) Men nå skal jeg altså finne løsningen på fotospørsmålet mitt, tidliger ehar det vært skulptur. Skulptur er det nok ennå, men vi får se. prøver et par foto til, da.... 6954132[/snapback] kan jo ta druene samtidig. 6954212[/snapback] Jeg har vært i La Rochelle. en vidunderlig by! Lærte den å kjenne litt (også politisk) gjennom kona mi siden jeg ikke kan alle historiene). Hvis det er slik å forstå¨så kunne jeg tenkt meg et fotosymposium (hvor jeg ikke var med for jeg er "utafor" )men som likevel kunne ha kombinert det velbehagelige med det faglige. Det hadde vært i "La Rochelle" sin ånd, tror jeg. Mine tanker arbeider lik foto, som skulptur, som litteratur, man er ofte avhengig av likesinnede. Dette å vite at man lite vet men mye kan utrette! Under her er "Paktens Ark" utstillt ved Charlottenborg i København. Endret 27. september 2006 av allanalda Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette blir forferdelig off-topic, men herregud så jeg savner Frankrike. =/ Hvorfor er du så heldig og bor sentralt i Paris? Hva gjør du i Frankrike, og hvordan endte du opp der? 6953380[/snapback] Hrr. Brun, dette er en lang historie. Dette blir på en måte privat, (men Forumsidene er nå litt spesielle av og til, da)Jeg har arbeidet som kunstner i flere år, akkurat nå er websida mi nede. Jeg giftet meg med "ei fransk" flytta hit ned, bor i Paris, kjøpte en liten eiendom utafor Paris, men er nok på veg "opp igjen". Eiendommen prøver vi å beholde. Hadde det vært et annet fora enn her skulle jeg gitt deg foto av druene i hagen attpåtil. Nå i sommer/høst har druene vært flotte! Jeg kan jo sende foto likevel da..) Men nå skal jeg altså finne løsningen på fotospørsmålet mitt, tidliger ehar det vært skulptur. Skulptur er det nok ennå, men vi får se. prøver et par foto til, da.... 6954132[/snapback] kan jo ta druene samtidig. 6954212[/snapback] Jeg har vært i La Rochelle. en vidunderlig by! Lærte den å kjenne litt (også politisk) gjennom kona mi siden jeg ikke kan alle historiene). Hvis det er slik å forstå¨så kunne jeg tenkt meg et fotosymposium (hvor jeg ikke var med for jeg er "utafor" )men som likevel kunne ha kombinert det velbehagelige med det faglige. Det hadde vært i "La Rochelle" sin ånd, tror jeg. Mine tanker arbeider lik foto, som skulptur, som litteratur, man er ofte avhengig av likesinnede. Dette å vite at man lite vet men mye kan utrette! Under her er "Paktens Ark" utstillt ved Charlottenborg i København. 6954258[/snapback] Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette blir forferdelig off-topic, men herregud så jeg savner Frankrike. =/ Hvorfor er du så heldig og bor sentralt i Paris? Hva gjør du i Frankrike, og hvordan endte du opp der? 6953380[/snapback] Hrr. Brun, dette er en lang historie. Dette blir på en måte privat, (men Forumsidene er nå litt spesielle av og til, da)Jeg har arbeidet som kunstner i flere år, akkurat nå er websida mi nede. Jeg giftet meg med "ei fransk" flytta hit ned, bor i Paris, kjøpte en liten eiendom utafor Paris, men er nok på veg "opp igjen". Eiendommen prøver vi å beholde. Hadde det vært et annet fora enn her skulle jeg gitt deg foto av druene i hagen attpåtil. Nå i sommer/høst har druene vært flotte! Jeg kan jo sende foto likevel da..) Men nå skal jeg altså finne løsningen på fotospørsmålet mitt, tidliger ehar det vært skulptur. Skulptur er det nok ennå, men vi får se. prøver et par foto til, da.... 6954132[/snapback] kan jo ta druene samtidig. Siden Gudene er døde. Også fra København. Det er ikke jeg som har tatt fotoene. Så er på en måte linkene laga her..... 6954212[/snapback] Jeg har vært i La Rochelle. en vidunderlig by! Lærte den å kjenne litt (også politisk) gjennom kona mi siden jeg ikke kan alle historiene). Hvis det er slik å forstå¨så kunne jeg tenkt meg et fotosymposium (hvor jeg ikke var med for jeg er "utafor" )men som likevel kunne ha kombinert det velbehagelige med det faglige. Det hadde vært i "La Rochelle" sin ånd, tror jeg. Mine tanker arbeider lik foto, som skulptur, som litteratur, man er ofte avhengig av likesinnede. Dette å vite at man lite vet men mye kan utrette! Under her er "Paktens Ark" utstillt ved Charlottenborg i København. 6954258[/snapback] 6954537[/snapback] Da tok jeg siste saken samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå