Gå til innhold

GF 7900GTO - restparti av 7900GTX?

Playmofetish

Anbefalte innlegg

Edit: Mente jo ikke restparti akkurat, men det kan virke som om nVidia kanskje har noen G71-kjerner til overs.

6951298[/snapback]

Det var vel sånn jeg å tenkte at de prøver å få ut det siste nå før DX10 kortene kommer ;)

Hvis du har den blåe zalman på hk så kan du bare brekke av de pinnene som er i veien bare ikk eta for mange da det gjør liten effekt på temp ...

Mange som har gjort det ...

6951516[/snapback]

Evt så går det an å varme den litt og bare bøye pinnene, funker så utrolig mye bedre.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den klokket noe ?

Hvilket skjermkort har du nå ?

7052862[/snapback]

Klokket den noe opp for en tid tilbake, men nå er den tilbake til det orginale ( 2.0Ghz).

Har 9800pro no, men sidan hovedkortet gjekk til #¤"%, så skal eg oppgradere til pci-x16, men med samme sokkel. Har vudert å oppgradere meir, men hadde igrunn tenkt å gjere dette når dei nye plattformene og vista har fått etablert seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Er den klokket noe ?

7052862[/snapback]

Klokket den noe opp for en tid tilbake, men nå er den tilbake til det orginale ( 2.0Ghz).

Har 9800pro no, men sidan hovedkortet gjekk til #¤"%, så skal eg oppgradere til pci-x16, men med samme sokkel. Har vudert å oppgradere meir, men hadde igrunn tenkt å gjere dette når dei nye plattformene og vista har fått etablert seg skikkelig.

7052912[/snapback]

De dyrere Asus kortene skal tilby quadro støtte når disse kommer. Om Intel Core 2 Due er interessant da... -kanskje med E6400, eller E6600 først for å komme seg opp å gå.

Lenke til kommentar
Er den klokket noe ?

7052862[/snapback]

7052912[/snapback]

Det er AGP, dette er pci-e, så du må uansett skifte cpu og hk og da ;)

Viftestyringa til Rivatuner fungerer ikke her..

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...