jornhj Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei. Har akkurat kjøpt meg en ny Acer Ferrari 4005. Når jeg startet opp laptop'n så er bakgrunnsbilde med ferrari dato og måned. Er det noen som vet om datoen skifter av seg selv for hver dag? Trudde kanskje det bare var et stille bakgrunnsbilde som ikke skifter dato automatisk. Og hvis det skifter automatisk, hvordan kan jeg da endre på det? Håper på noen svar Endret 26. september 2006 av jornhj Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hvorfor skal du stille på det (eller rettere sagt hva skal du stille på)? Og du finner vel fort ut om det skifter automatisk ved å bruke den velkjente teknikken som kalles "observere"? Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 stille på for å skifte dato fordi den viser helt feil kunne godt sittet og observert, hjelper ikke mye hvis ikke jeg vet hvordan jeg skifter datoen. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Den stiller seg nok selv, antar at det er en såkalt 'wigdet', et slags lite nytteprogram. Nå har jeg bare en billigere type Acer, men går utifra at det kan bli stilt inn via Acer Empowering etellerannet, som styrer wigdets. Du vil sikkert ikke høre det, men ta en liten kikk i manualen for programvaren som følger med. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Om den skifter automatisk er det vel grunn til å tro at den følger pc-klokka? eller er ikke dette tilfelle? Lenke til kommentar
vegardw Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Den skal stille seg automatisk ja, skal følge PC-klokka. Om den ikke gjør det (viser bakgrunnen for en måned som har vært), så må du oppdatere den for å få bakgrunn for nye måneder. Oppdatering kan lastes ned fra ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...ri_4000/driver/ Hvis du har skjerm med oppløsning på 1280xnoe laster du ned ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...4000%201280.zip Hvis du har skjerm med oppløsning på 1680xnoe laster du ned ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...4000%201680.zip Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 alright. kjempe flott. det har irritert meg skikkelig skjønner du. skal se hva jeg får til. takk for hjelpen Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 den stiller seg ikke med klokka. men jeg får vel ta en kikk i manualen også Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 prøvde å laste ned fra begge de to linkene, er litt usikker på skjermoppløsningen. men ingen av de to zipped filene funket...og den første linken, det var utrolig mye mapper, har ikke mye peiling på hva jeg skal gjøre. hadde hvert kjempe flott om du kunne veiledet meg litt Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 det gikk helt fint folkens. fikk det til tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå