iChristian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg byttet i dag fra Kubuntu til Ubuntu. Formaterte faktisk disken for å rydde opp, selv om jeg vet jeg ikke må det. Problemet mitt nå er at amaroK ikke vil lagre collectionen etter å ha søkt gjennom mp3-mappene mine, dette er litt kjedelig. Noen som vet hva som er problemet og hvordan man eventuelt fikser det? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kan ikke d ha sammenheng med vilken databasetype du bruker for å bygge collection? du har jo valg mellom SQlite, MySQL og postgresql... Dette finner du i "konfigure amarok->collection"... Jeg bruker SQlite.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg også, det er det jeg har brukt hele tiden, så jeg har har litt problemer med å skjønne hva som er feil. Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har opplevd det samme med Kubuntu selv. Vet ikke hva man kan gjøre med det, men plutselig etter en oppgradering av Amarok funket det. edit: skriveleif Endret 28. september 2006 av Jorsalfar Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har opplevd det samme med Kubuntu selv. Vet ikke hv man kan gjøre med det, men plutselig etter en oppgradering av Amarok funket det. 6950816[/snapback] Menneh..da forsvinner 1.3 splashen som jeg liker Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Da fungerte amaroK, oppdatering via pakke-oppdatereren og alt var i orden, merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå