Rupal Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har funnet ut at SHG selger egenkomponerte bærbare pcer med ganske bra specs til en kurant pris.Spesielt har jeg sett på 6200 serien(12"). http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=551187 Men ser også at det er få tester og erfaringer som er å finne på nettet. Lurte derfor på om noen her inne på forumet har erfaringer og synspunkter spesielt tilknyttet byggekvaliteten på disse maskinene? Ellers så hadde det vært fint med annet info om disse maskinene, som spesielle ulemper og fordeler ved kjøp av en SHG-maskin fremfor andre anerkjente merker som acer, FS osv.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Bruk forumet og søk på SHG så finner du ganske mange poster om dette produktet... Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ser ut som servicen fra SHG er litt dårlig.. Får vel bare se bort fra SHG bærbare.. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 handler mesteparten av mine datating hos SHG, og har ikke hatt noen probs med de! Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ja skjønner. Men jeg tenkte nå spesielt på servicen knyttet til bærbare pcer. Jeg fant tråder her på HW der folk nevner diverse problemer med SHG-maskinene og at de måtte krangle seg til betalingssummen osv.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ja skjønner. Men jeg tenkte nå spesielt på servicen knyttet til bærbare pcer. Jeg fant tråder her på HW der folk nevner diverse problemer med SHG-maskinene og at de måtte krangle seg til betalingssummen osv.. 6950691[/snapback] SHG er vel et klassisk eksempel på god utlevering og elendig service i etterkant... Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det har vel litt å gjøre med at det er utolmodige dansker på tråden. Ringte dem en gang angende spørsmål om et produkt, jeg måtte legge på uten å bli noe klokere. Lovte meg selv å aldri handle av dem mer. Men det er syns, for 6200 - serien deres har uslåelige spesifikasjoner. 1,83 ghz core2duo og 1gb ram og 80 gb harddisk til under 10 000 kr er bra for en 12" Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 ja det er nettopp det, det er ikke så mange 12" som kan kjempe med SHG sine maskiner når det kommer til specsa..Derfor er jeg så usikker, hvis maskinen er elendig skrudd sammen og ikke funker ordentlig, så går det utrolig mye tid og energi bort på å få snakka tilbake pengene eller bytta.Hjelper lite med hvor maskinen er på papiret da. Så inntil noen flere sier at SHG er ganske ålreit, så venter jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå