exin89 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 begge sangene var veldig bra, og remixen av Heal you var digg. Heal you var bra, og remixen var like bra på en annen måte. Jeg syntes også Zombie land var bra. Kunne minne litt om Mayflies vil jeg si, Kanskje litt mere rocka enn dem. Det her er nok noe av det beste jeg har hørt her ja. Platekontrakt neste så skal jeg kjøpe plata di Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 I Musikkritikkforumet er det best å gi hver enkelt låt en egen tråd. Dette for øke fokuset mest mulig til den enkeltstående låta (eller albumet). Denne tråden var opprinnelig ment for Heal You, men nå funker den som en snarvei til Urørt-sida di (og det har den vel alltid gjort). Istedenfor å linke til Urørt, benytt deg av direktelinker i tråden til låta/albumet, så slipper forumet å bli uoversiktlig med sånne samlingstråder. Linken til låta Zombieland blir da følgende: http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=288664 Jeg stenger dermed denne samlingstråden, så kan trådstarter opprette nye tråder for hver låt/album han gir ut, helst med direktelinker, som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg