Lakus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 *snipp snapp snute og der var den sangen ute.... av urørt* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ... og inn på VG-lista kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skal du ikke lage flere sanger da? Kunne greid meg med den ene låta i mange uker, men hadde vært fett med flere Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Skal du ikke lage flere sanger da? Kunne greid meg med den ene låta i mange uker, men hadde vært fett med flere 7809408[/snapback] Hehe Takker og bukker. Flere låter er under produksjon, er bare ikke helt fornøyd med dem enda. Regner med jeg "slipper" flere samtidig om noen måneder. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan du ikke lage en rolig versjon av "Heal You"? Det er så avslappende å høre på de rolige partiene. Sangen er jo ganske rolig fra før av da, men jeg håper at du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Kan du ikke lage en rolig versjon av "Heal You"? Det er så avslappende å høre på de rolige partiene. Sangen er jo ganske rolig fra før av da, men jeg håper at du skjønner hva jeg mener. 7844648[/snapback] Hehe Jeg skjønner hva du mener. De "røffe" partiene har et lydbilde som er bygd nærmere rock/hardrock sound enn pop sound, men dette er også litt av intensjonene i låta. Jeg kunne selvfølgelig gjort den mykere all over og fått en ren poplåt ut av det, men når Killswitch Engage går i repeat i cd spilleren noen måneder i strekk, er det vanskelig å ikke innspireres av lydbildet deres Godt mulig det blir en remix av den en gang i framtiden med et litt roligere lydbilde. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg hører på sangen i dette øyeblikk! De partiene som er "rocket" er ekstremt bra! Det som er at jeg ikke kan bruke den sangen til nattasang når den har de "rocketet" partiene. Ønsker meg bare en nattasang jeg. =) Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg hører på sangen i dette øyeblikk! De partiene som er "rocket" er ekstremt bra! Det som er at jeg ikke kan bruke den sangen til nattasang når den har de "rocketet" partiene. Ønsker meg bare en nattasang jeg. =) 7864342[/snapback] Likte ideen din om en rolig versjon, så når finner du en "sleep well remix" av den på urørt http://www11.nrk.no/urort/user/?id=45487 Endret 4. februar 2007 av GoodGod Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Positivt overrasket over låten din. selv likte jeg Sleep well remixen best... Kan jo også si at jeg til vanlig hører mest på trance, men slår over til Placebo til tider. Men dette er absolutt 2 nye sanger som skal i samlingen min. Du har ikke noen i litt høyere bitrate, rundt 1000kbps f.eks. Hadde jeg hatt et plateselskap hadde jeg tatt en telefon til deg, men det har jeg desverre ikke (plateselskap altså) ... edit: i slutten (i hvertfall på sleep well remix) er det noen strykere, de høres veldig elektroniske ut, og det er de nok, men for å få de mer levende kan du kanskje få litt mykere overganger fra tone til tone. De slutter og starter veldig brått, syntes jeg da... Endret 4. februar 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg hører på sangen i dette øyeblikk! De partiene som er "rocket" er ekstremt bra! Det som er at jeg ikke kan bruke den sangen til nattasang når den har de "rocketet" partiene. Ønsker meg bare en nattasang jeg. =) 7864342[/snapback] Likte ideen din om en rolig versjon, så når finner du en "sleep well remix" av den på urørt http://www11.nrk.no/urort/user/?id=45487 7867117[/snapback] Fantastisk! Fikk frysningen av Sleep well remixen. Den sangen går rett inn i "sovgodtspillelisten" min. Takk for at du lager så fin musikk Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) likte detta ganske godt. fint lydbilde. låta henger godt sammen. refrenget er helt konge men det siste refrenget kunne vært enda mer konge med litt variasjon. men potensiale har du og med det kommer du langt. syns du skal sende det litt rundt til noen plateselskaper og se om de er interisert i det og send det til radio stasjoner. ihvertfall de som ligger i ditt område lykke til videre. håper på å se noe nytt snart Endret 4. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bra sang, du kan dette. Lenke til kommentar
tjuetotrettini Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du verden så mye skryt denne sangen fikk. Det forstår jeg lite av Har desverre ikke mye konstruktiv feedback (som alle er glad i) å servere, for dette var rett og slett blodfattig. Siden jeg ikke har noe godt å komme burde jeg nok ti stille, men noe kritikk må du jo få Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Du verden så mye skryt denne sangen fikk. Det forstår jeg lite av Har desverre ikke mye konstruktiv feedback (som alle er glad i) å servere, for dette var rett og slett blodfattig. Siden jeg ikke har noe godt å komme burde jeg nok ti stille, men noe kritikk må du jo få 7895400[/snapback] Hehe du skal uansett ha takk.. ikke alle kan like en låt.. men når et flertall liker den, så vet jeg at jeg gjør noe rett iallefall. Hva hører du på sånn ellers da? Lenke til kommentar
tjuetotrettini Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Generelt? Oh, namedropping Khonnor, Talib/madlib/MF, Arvo Pärt, Tchaikovsky, Aphex Twin, Shining, Yoshinori Sunahara, Beck, The Knife, Enslaved, Satyricon, Daedelus, Andreas Tilliander/Mokira, Worlds end girlfriend, Ulver, Gwen Stefani, Burzum, Steely dan/D. Fagen osv. av ting som er mer i din gate; efterklang, Sologne, clinic (veeel..), explosions in the sky, mercury rev, kaada, Lambchop, Sondre Lerche, Mew, Midnight Choir, my morning jacket, Bright Eyes... Endret 8. februar 2007 av tjuetotrettini Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg syntes ikke denne sangen var sa veldig spennende eller original, men det var bra produksjon og fine lyder/atmosfaere. Den har et koselig/melankolsk preg, men jeg tror du kan gjore det enda mer episk, gjerne med litt mer variasjon i arrangement, men ogsa ved a bruke flere synth effekter. Du treffer litt pa det jeg mener med de massive attack aktige trommene, men hva med a ga enda mer inn i det med flere effekter/pads/etc? Sangen er kanskje ikke uber original eller komplisert men 'blodfattig' er helt klart ikke et ord jeg syntes passer i beskrivelsen. Men each to his own.. Endret 8. februar 2007 av joltaire Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg syntes ikke denne sangen var sa veldig spennende eller original, men det var bra produksjon og fine lyder/atmosfaere.Den har et koselig/melankolsk preg, men jeg tror du kan gjore det enda mer episk, gjerne med litt mer variasjon i arrangement, men ogsa ved a bruke flere synth effekter. Du treffer litt pa det jeg mener med de massive attack aktige trommene, men hva med a ga enda mer inn i det med flere effekter/pads/etc? Sangen er kanskje ikke uber original eller komplisert men 'blodfattig' er helt klart ikke et ord jeg syntes passer i beskrivelsen. Men each to his own.. 7900847[/snapback] hehehe den er ikke blodfattig iallefall... Nei, takk skal du ha.. er bare bra å komme på bakkenivå igjen, for låta har stort sett bare mottatt skryt. Trenger litt konstruktiv kritikk for å bli bedre til neste gang, men låtene jeg holder på med nå (som jeg håper blir ferdig om et par små måneder) er mer variert. Heal You er ensformig og kort, men er fornøyd med resultatet, og kommer til å la den ligge og heller leke med mine neste prosjekt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Veldig fin sang Bra laget Stå på! Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Da var iallefall en gammel låt med ny mix lagt ut... for de interesserte. "Zombieland" ble mekket for 3 år siden, men har remixa den før jeg nå la den ut på urørt. Den er blitt stilmessig sammenlignet med QOTSA og Foo Fighters.. noe jeg ikke sier meg uenig i.. Spillemessig kan det nok diskuteres Sjekk den ut: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=45487 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Først vil jeg bare si at jeg til tider hører på den første sangen din enda, men har tatt den vekk fra telefonen min, ettersom det kom et veldig høyt sprak/smell i proppene rett før sangen begynnte... Høres bra ut denne nye også, ikke samme sjanger som den første, og jeg personlig likte den første bedre. Uten at det er noe negativt. Ellers har jeg lite konstruktiv kritikk å komme med, bortsett fra at jeg etterlyser høyere bitrate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg