Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du opplevd at folk som legger ut musikken sin på nett blir provoserte over at noen laster den ned? Virker som et enormt paradoks for meg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Javell, så gjør det det. Hørt om uttrykket "better safe than sorry" ? Uansett, skal ikke starte en krangel her. Meget pen låt, GoodGod Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Enig! Veldig bra låt! Btw.. Hvor gammel er du? Hvis jeg skal si noe jeg ikke synes var så bra må det være at vokalen kunne bli litt falsk og litt for mye skjelven in verset... Uansett veldig bra låt! Håper på høre mer fra deg! Endret 17. oktober 2006 av Hidephix Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Er 23 år, og blir nok ikke siste låta jeg legger ut. Har hørt i ettertid et par småglipp i vokalen i andre verset blandt annet... men for å være helt ærlig var den tatt opp på et par-tre forsøk midt i natteroen, så kunne i bråke så veldig. Er likevel fornøyd med resultatet. (Bakdelen med å være i sitt mest kreative hjørne så snart klokken passerer tolv). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ufattelig fin sang. Lasta den ned jeg. Den går rett inn på MP3-spilleren Du er Flink (med stor F). Stå på, og kom med mer! Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Har lagt ut en ny mastret versjon av låta nå, du finner den fortsatt på: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=45487 Flere låter er under produksjon, og slenges på urørt så snart de er ferdige. Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ikke min smak akkurat men veldig fin sang, du har en bra stemme. TWO THUMBS UP! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ikke det jeg hører mest på, men den er veldig behagelig, smooth. Den ble spilt i repetisjon noen ganger uten at det på noen måte ble kjedelig =) Synes miksen generelt virker ganske bra, med panorering, nivå o.s.v. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Platekontrakt neste mener jeg. Utrolig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg hører på trash og heavy, men dette var bare helt fantastisk! Måten du bytter mellom falsett og "vanlig" stemme på er konge. Må og si at når refrenget kom så fikk jeg gåsehud! jeg hørte sangen på høytalerne på lap-topen, men jeg digga det! Det er ikke hver dag det skjer! Veldig bra! Si fra når du har fått platekontrakt og får gitt ut skiva da, så skal jeg kjøpe Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Platekontrakt neste mener jeg. Utrolig bra! 7746769[/snapback] Jeg hører på trash og heavy, men dette var bare helt fantastisk! Måten du bytter mellom falsett og "vanlig" stemme på er konge. Må og si at når refrenget kom så fikk jeg gåsehud! jeg hørte sangen på høytalerne på lap-topen, men jeg digga det! Det er ikke hver dag det skjer! Veldig bra! Si fra når du har fått platekontrakt og får gitt ut skiva da, så skal jeg kjøpe 7749993[/snapback] Hehe takker og bukker for gode ord. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja, denna låta er virkelig noe av det beste som har kommet ut hittil på forumet Starten er bare fantastisk <3 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hørte sangen da du først la den ut. Digget den da, og digger den nå. Men hva er forskjellen på den originale versjonen og "mastret" versjon? Btw, holder du på med noe nytt? Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hørte sangen da du først la den ut. Digget den da, og digger den nå. Men hva er forskjellen på den originale versjonen og "mastret" versjon? Btw, holder du på med noe nytt? 7753857[/snapback] Har for det første gjort introen kortere da den fikk en del kritikk for å være for lang, og lyden er forbedret med tanke på klarhet og adskilling av instrumenter. Holder hele tiden på med nytt, men lager for det meste musikk til bandet jeg spiller i, men det er stort sett hardrock.. Har en del jeg holder på med til soloprosjektet, men blir nok ikke ferdig med det første Skal gi beskjed når noe blir ferdig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Versjonen jeg har varer i 4:18 og der er i hvert fall ikke introen for lang. Lengre intro! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Litt teen aktig til tider. Og Litt usikker stemmebruk enkelte ganger. Sangtimer? Siste refrenget kan du kanskje endre litt for variasjonens del. Men detta var overall skikkelig bra. Dette var godsaker. Stå på. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Dette var genialt! Brenn på cd og send til radiostasjoner rundt omkring. Sinnssykt bra, mann! Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 En meget bra låt. Laster den ned nå. Selve musikken blir kanskje litt vel grøtaktig (men jeg går ut i fra det er meningen), men du kan synge, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 @ Goodgood: Jeg var vel den første som ga deg feedback på den her, men jeg tenkte jeg bare skulle svippe innom igjen å fortelle deg at jeg spiller den enda. Utrolig deilig lydbilde, og stemmen din er behagelig å høre på. Ligger som fast medlem i lista over rolig musikk til frokosten. "Heal You" er det beste jeg har hørt her inne så langt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg