Gå til innhold

Musikk: Har mekket en låt... (låt nr. 2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 23 år, og blir nok ikke siste låta jeg legger ut. Har hørt i ettertid et par småglipp i vokalen i andre verset blandt annet... men for å være helt ærlig var den tatt opp på et par-tre forsøk midt i natteroen, så kunne i bråke så veldig. Er likevel fornøyd med resultatet. (Bakdelen med å være i sitt mest kreative hjørne så snart klokken passerer tolv). :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg hører på trash og heavy, men dette var bare helt fantastisk!

Måten du bytter mellom falsett og "vanlig" stemme på er konge. Må og si at når refrenget kom så fikk jeg gåsehud! jeg hørte sangen på høytalerne på lap-topen, men jeg digga det! Det er ikke hver dag det skjer!

Veldig bra! Si fra når du har fått platekontrakt og får gitt ut skiva da, så skal jeg kjøpe :D

Lenke til kommentar
Platekontrakt neste mener jeg.

Utrolig bra!

7746769[/snapback]

Jeg hører på trash og heavy, men dette var bare helt fantastisk!

Måten du bytter mellom falsett og "vanlig" stemme på er konge. Må og si at når refrenget kom så fikk jeg gåsehud! jeg hørte sangen på høytalerne på lap-topen, men jeg digga det! Det er ikke hver dag det skjer!

Veldig bra! Si fra når du har fått platekontrakt og får gitt ut skiva da, så skal jeg kjøpe :D

7749993[/snapback]

Hehe :) takker og bukker for gode ord.

Lenke til kommentar
Hørte sangen da du først la den ut. Digget den da, og digger den nå.

Men hva er forskjellen på den originale versjonen og "mastret" versjon?

Btw, holder du på med noe nytt? :)

7753857[/snapback]

Har for det første gjort introen kortere da den fikk en del kritikk for å være for lang, og lyden er forbedret med tanke på klarhet og adskilling av instrumenter.

Holder hele tiden på med nytt, men lager for det meste musikk til bandet jeg spiller i, men det er stort sett hardrock..

Har en del jeg holder på med til soloprosjektet, men blir nok ikke ferdig med det første :)

Skal gi beskjed når noe blir ferdig.

Lenke til kommentar

@ Goodgood: Jeg var vel den første som ga deg feedback på den her, men jeg tenkte jeg bare skulle svippe innom igjen å fortelle deg at jeg spiller den enda. Utrolig deilig lydbilde, og stemmen din er behagelig å høre på. Ligger som fast medlem i lista over rolig musikk til frokosten.

"Heal You" er det beste jeg har hørt her inne så langt ... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...