Gå til innhold

[Test drive club]Vil du bli med i en norsk klubb?

doo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst å utfordre andre klubber, spesielt den uoffisielle-gamer.no klubben! (Kjenner vise presidenten potetgullmannen a.k.a Dr. Peedee, han er en nabo fra "gamle dager", ergo min største fiende) :D

Ser for meg en helnorsk Test drive unlimited klubb. Du trenger ikke være martin skanke (da han var på topp vel og merke). Du er velkommen til å prøve ut klubben uansett hvor god eller "dårlig" du er, liker du ikke klubben er det fullt lov å slutte når som helst. Har lyst, og har en voksen oppførsel (går faktisk ann å være 14 år, men oppføre seg som en barnslig tredve åring)  :dribble:

Alle er velkommen, syns du dette høres litt interessant ut? Bli med i klubben vår, som går under det fantastiske navnet 'Sparkplug auto' (NB! Det er bare plass til maks 16 medlemmer)

Klubben er etablert, og du er hjertlig velkommen til å sende meg en melding in-game eller en mail til [email protected] hvis du vil at jeg skal invitere deg til klubben (.....elller du kan poste svar på denne tråden med ditt xbox live navn, skriv også at du har lyst til å være med i klubben, så slipper jeg å invitere deg som ikke vil bli med, eller kanskje du er med i en annen klubb?)

Håper å se deg i Test drive unlimited!

Mvh

dooflame

(Hvis det har noen som helst betydning så er jeg 24 år, førskolelærer student bosatt i Oslo)

6947268[/snapback]

Doo, og du og jeg som har norges minste (og minst aktive) Battlefield 2 klan sammen. Nå skal vi bli bitre fiender langs landeveien. Dette ser jeg fram til.

Ellers folkens, Doo er mannen "to make it happen". Hadde vært fint om det ble flere aktive norske klubber. Vi har blant verdens bedre sjåfører i vår virker det som... kødder ikke - sjekk hjemmesiden vår fra tid til annen. Nå har jaggu This is Thomas og Avanore igjen etablert seg blant de aller best i verden på en ny bane.

Dr Peedee

(Vice president og web master i Uoffisielle Gamer.no TDU club).

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Hehehe, og det morsomme er at jeg fra tid til annen kikker innom BF2 klan siden for å se om det har skjedd noe spennende. Men vi kan vel konkludere med at vi er verdenes minste og minst aktive BF2 klan ja.

Blir annerledes når jeg knuser deg hvorsomhelst nårsomhelst man vs man, club vs club :)

Hadde vært fint om det ble flere aktive norske klubber.

Enig med deg der, er en del norske som spiller men som ikke er med i klubber. Har møtt på noen tidlig i spillet.

Ellers skal dere ha cred for klubben deres, ser tight & hyggelig ut!

Håper det ikke blir lenge til vi kan utfordre hverandre :)

Mvh

dooflame

Lenke til kommentar

Jeg kan godt hive meg på...er en ung man på snart tjueelleve år! Har dog ikke headset, ble ødelagt på en fest for en stund siden(*note-to-self: ikke legge skjørt utstyr under pute i sofa)...så jeg må i så tilfelle bli en silent partner! Ikke er jeg særlig flink heller...men noen må jo sørge for sisteplassene også.

GT: Bionor

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har netopp bestilt spillet, og får det vel i løpet av uken. Hadde håpet å bli med i en norsk klubb, så om det er ledig plass når jeg får spillet mitt blir ivhertfall jeg med. Dog jeg er redd jeg vil gi Bionor hard kamp om sisteplassene, bilspill har aldri vært min sterkeste side, men med dette online-aspektet tror jeg det vil bli rikitig morro

Lenke til kommentar
Jeg fikk spillet i går, har nesten ikke spillt, starter jeg liksom rett i "Live" ? Så jeg spiller online? Du må ha xbox Live for å få spillt spillet ?

6992010[/snapback]

Du kan spille i singleplayer uten å være på Live!.

6992585[/snapback]

Ok, er det en spesiell måte som gjør at jeg kan møte en kamerat å få råna litt med han ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...