McBitch Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Noen som vet jeg kan få tak i sanger uten vokal? Er mest interessert i Slipknot sanger der alt er med unntatt vokalen. Noen steder man kan lovlig laste ned? Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Legg til "instrumental" i søket ditt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 går også ann å bruke f.eks Adobe Audition og fjerne vokal på låter... noen låter høres det bra ut, noen mindre bra... prøvde f.eks på Satyricon - Du som hater gud og Dying Fetus - Kill your mother, rape your dog med bra resultat... ganske artig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 ok, nå har jeg sjekket hvordan jeg fjernet vokal på diverse låter i Adobe Audition... Effects - Filters - Center Channel Extractor her er det en preset som heter Vocal Remove, som kan brukes, eller man kan eksperimentere litt selv (selv om det ikke er lett). Noen låter kan man få bra resultat, andre låter vil det ikke fungere i det hele tatt... bare å prøve for de som har programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå