striker83 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har nettopp flyttet inn i en leilighet hvor de har bredbånd (6mb linje opp/ned). Internnettet er da trådløs nettverk. Dekningen til nett verket er ikke det beste, routeren er oppe til den jeg leier hos, men godt nok (50-60%). Det som er problemet er at man får dropp i datatransaksjonene ved faste tidspunkt (mønster) i noen minutter og så forsvinner trafikken helt, for å så plutselig begynne å motta/sende igjen etter et 1/2 min eller noe sånt. Jeg har kontakt med trådløsrouteren hele tida også... Ping'en når jeg spiller er også på et konstant lavt nivå, helt til alt bare fryser. Når tx forsvinner helt, så virker det som om nettet fungerer fortere når jeg f.eks trykker refresh på en nettside. Synes hele greia er veldig rart og har aldri vært borte noe sånt før. Legger ved et bilde av Netlimiter slik at dere får se grafisk hvordan det ser ut. Det jeg lurer på er om det er routeren det er feil med eller selve bredbåndet inn til huset?! Håper noen kan hjelpe en frustrert leietaker Lenke til kommentar
frankieP990i Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Virker som noe lignende jeg opplevde her i huset når jeg lastet mye torrent via det trådløse her i huset. Skjer dette mens du laster torrent's ? Jeg bruker Azureus, byttet til kablet så ble problemet borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå