jimjames Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Noen som kan hjelpe meg med å få til RSS på min K800? Den er bare utilgjengelig. Prøvde å søke litt på forumet, men fant ikke noe svar.
Sigmund_Freud Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Nå er min på service så jeg får ikke sjekket selv, men tror det var slik at du måtte skrive adressen til RSS-feeden. Om du ønsker feeden til Amobil må du feks skrive feed.hardware.no/amobil_no_generell.xml.
MiRaCL Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Fungerer fint her opp mot forskjellige sider, man må legge inn rss feed link. hvis du f.eks bare har lagt inn www.hardware.no vil det ikke fungere.
jimjames Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 får feilmeldingen: Ingen gyldig feed er tilgjengelig på angitt adresse. samt de som ligger inne fra før av vil heller ikke fungere. Oppdat. ikke tilgjengelig.
Exposure Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Får opp samme melding på de fleste sider. Er det veldig få som bruker RSS, eller er det bare et fåtall K800i som har feil med RSS? Har vært lite fokus på det rundt omkring på forumene. Sidene jeg har fått til å virke er: Hardware.no NRK - Siste nyheter Amobil.no Nrk - Trafikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå