Klekkus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Imponerende Skissa minner litt om en vifteløs stue pc vi så for en stund tilbake Det heftige der han lodda kjøleribbene til PSUen? Skal se om jeg klarer å søke meg frem til det senere. Tipper det er masse inspirasjon for trådstarteren i den tråden Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den skall ligge i arkivet Ikke så lenge siden jeg snubla over den. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Wee want an update ! Fint det jeg har sett til nå i allefall Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dette ser jo virkelig bra ut. Kom med noen bilder ! Må få se mer Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Planene og arbeidet til nå ser veldig bra ut Etterlyser en stor update Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Prosjektet ser veldig bra ut! Gleder meg til å se mer! Endret 15. november 2007 av ToreBjerkholt Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper den blir som etter tegningene. De var vertfall fine. Fin treverk forresten! Håper du fortsetter. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser veldig lovende ut, vil gjerne se resultatet! fikk du tak i kjøleribber? Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hei Sa eg skulle komme med en oppdatering, å den vil mest sansynelig komme litt etter jul no å vist noen lurer så er eg nesten ferdig med prosjektet, som eg har egentlig vert no i 6 måneders tid. Mangler egentlig bare litt testing av PSU etter som at den ikke er testet etter mobifikasjonene, og av kjølingen.. men dette tar eg som det kommerXD Å kan si litt mere om utsene no, vist noen lurer så ja den ligner på tegningen +- litt annerledes, siden den "klare" streken som går over fronten liksom, den er ikke der. og så er ikke kjøleribbene med "stående" ribber som på tegningen. de eg fikk tak i var det "liggende" ribber på, men ikke at det gjør så mye. Men kjøleribber har eg fått tak i ja Fant noen som en danske solgte til meg, så fikk til slutt skaffet dette og:) å vist det er flere som lurer på noe så er det bare å spørre så skal eg svare så godt eg kan Men no tar eg natta, for så å våkne opp 1år større Btw: God jul til folket -Joachim Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jadda bilder kommer så fort eg får somlet meg med å finne de igjend på den ene harddisken -Joachim Endret 23. desember 2007 av jokke2391 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå