icebyte Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Hei Jeg har fått et spørsmål ang. om hvor og når folk skal møte til den hellikopterturen som ble vunnet av noen personer. Er det noen som har noen informasjon rundt dette? Ettersom LANet er neste uke, så hadde det vært fint å fått noe informasjon. Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Hei Jeg har fått et spørsmål ang. om hvor og når folk skal møte til den hellikopterturen som ble vunnet av noen personer. Er det noen som har noen informasjon rundt dette? Ettersom LANet er neste uke, så hadde det vært fint å fått noe informasjon. 6946989[/snapback] Blir de ikke henta hjemme da? burde det jaffal Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Tviler. Tenk hvis en fra Bodø vant turen. Slit å dra helt opp til Bodø for så å dra helt ned igjen til f.eks. sørlandet og hente neste, og til otta for tredje osv.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Tviler. Tenk hvis en fra Bodø vant turen. Slit å dra helt opp til Bodø for så å dra helt ned igjen til f.eks. sørlandet og hente neste, og til otta for tredje osv.. 6954430[/snapback] det hadde blitt en fin tur for han fra bodø Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Tror han hadde blitt ganske lei der du, sitti i flerfoldige timer og hompe i bråk og støy, får ikke sove, ingen å snakke med utenom piloten som snakker med dama som nettopp har gjort det slutt, helt alene, maange timer, han ser en strikk, hmm.. binder den rundt seg, hm..;s Hopper.. Strikkhopp [overtrøttheten tar over meg! Hjelp! ] Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Det kommer info til vinnerne ASAP. Vi jobber med å skaffe landingstillatelse til helikopteret. Det vil være slik at vinnerne plukkes opp på et sted i Oslo regionen, flys en tur over Oslo & omegn, før de lander utenfor døra til hangar 4 på Fornebu. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Okey. Skulle tatt seg ut om vinnerne ble hentet hjemmefra ja, hehe. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hvordan er det med baggasje for de som skal med hellikopter, tas det med i hellikopteret.. Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 seff, vist det ikke er en apache eller az10 eller no som kommer og henter deg Lenke til kommentar
kingkonge Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg blir nå flydd inn i fra sandefjord med det helliet. så haha. nei fra spøk til revolver. vi i K.no skal i allefall lande på fornebu først, så det er nok der i fra dere skal ut å fly....... men jeg vet ikke sikkert Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 kingkonge, gamer du for komplett ? (btw, bilde i signaturen din ;o) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 kingkonge, gamer du for komplett ? (btw, bilde i signaturen din ;o) 7002477[/snapback] Ser slik ut, ja. I følge signaturen. Og for å presisere det espennyh nevnte: Bilde i signaturen er ikke lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg