Gå til innhold

Expert tilbud samsung LE-27T51B

Anbefalte innlegg

Det går en reklame på tv om en samsund LE-27T51B til 5000kr (mener det var det).

Men hvordan er denne tven, bilde osv?? I forhold til pris.

post-31114-1159304654_thumb.jpg

Bildestørrelse: 27"

Bildeformat: 16:9

Oppløsning: 1366 x 768

Lysstyrke: 500 cd/m2

Dynamisk kontrast: 2000:1

Betraktningsvinkel: 170°/170°

Her er link til tven på expert: Link

Har hatt et problem med min gamle tv da jeg kobler i lyd(rød og hvit) og bilde(gul), disse standar kablene fra dvd spiller til tv osv, og har da hatt et problem med at bilde bare har blitt svart/hvit..

vil jeg få det samme problemet med denne skjermen? Eller har denne en sånn omformer integrert?

Endret av NeXz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har denne selv, er forsåvidt greit fornøyd. Men nå skulle jeg bare ha enkel tv på soverommet da, så har ikke prøvd den med digitale signaler, dvd eller lignende.

6959747[/snapback]

Okej. Jeg skal også bare ha den på soverommet.. Hvordan er bildet?

Lenke til kommentar

Jeg har koblet den på kabel-tv med lang dårlig coax-kabel, så mistenker at jeg mister litt kvalitet på det. Men jeg syntes bildet er ok,m er bra fornøyd med det. Har 40" med digital-dekoder i stua, så bildet der er jo mye bedre.. men blir feil å sammenligne det...

Lenke til kommentar
kjøpte den i dag, er veldig fornøyd..

Men lurte på det med Tv-lisens.. satte tven på meg. kommer det regning i posten da??

lurer fordi jeg drar nok tilbake til butikken og endrer navnet til min far..

6967908[/snapback]

Ja, du må for guds skyld sette den på faren din eller en annen pliktoppfyllende lisensbetaler, hvis ikke sender NRK deg regning før du rekker å trekke pusten.

Lenke til kommentar

Var innom butikken i dag, og de fikk ikke gjort noe med det. Men de sa jeg bare skulle kontakte NRK og si at jeg kjøpte den for faren min, men at jeg satte den på meg (ubevist)..

hvis ikke det gikk, så skulle jeg bare si at butikken hadde hevet kjøpet..

Bilde på skjermen blir "dårligere" når man ikke har bra signal kabel (coax). LCD er jo litt kresen på signalet osv.. Men prøvde fra dvd spillern osv. og da var bilde merkbart bedre!

Endret av NeXz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hvordan er skjermen til PC, tenkte å kjøpe skjermen for å sitte på pc med den... er det bra?

7125813[/snapback]

Jeg har selv denne TV'en, og bruker den mye sammen med PC'en via VGA. Det ser meget bra ut, og bildet er klart og fargene er gode.

Egentlig bruker jeg den til Xbox360, og bildet er meget bra etter litt instillinger der også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...