Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Statisk IP adresse og Dynamisk? HJELP!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har LOS internett og gjennom dem er det statisk ip adresse. Jeg har også telio brebåndstelefoni. Nå har jeg lagt en trådløsruter til som har en slags smart setup. Den finner hva slags ip adresse - forbindelse du har.

Der fikk jeg statisk... det skal være dynamisk. Når jeg kobler nettet utenom telio adapteren søker han fram til at det er PPoE adresse.

Man kan også sette sin egen forbindelse, men det funker ikke...

Noen må hjelpe..! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har LOS internett og gjennom dem er det statisk ip adresse. Jeg har også telio brebåndstelefoni. Nå har jeg lagt en trådløsruter til som har en slags smart setup. Den finner hva slags ip adresse - forbindelse du har.

Der fikk jeg statisk... det skal være dynamisk. Når jeg kobler nettet utenom telio adapteren søker han fram til at det er PPoE adresse.

6946721[/snapback]

Hva slags router?

Lenke til kommentar
Hei,

6946721[/snapback]

Kanskje ikke jeg er helt med, men hvorfor skal den være dynamisk når du får statisk ip adresse fra LOS? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...