Gå til innhold

Svar på bugs etc i Vista. hvor?

tiboine

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tråla "hele" forumet om seriøse Vista tråder. men virker som om at de er ganske fraværende. Nesten alle tråder omhandler om hvor man får tak i serial og når vista kommer. Noe som "nerder" ikke trenger å spørre om.

Har vært en fast hw.no forum bruker i mange år.

Og trudde at "supporten" til vista ville blomste i disse beta tider. men den gang ei.

Så, noen som vet om noen bra steder/forumer som omhandler Vista og dets problemer? Ja, jeg er vel litt lat at jeg ikke finner det selv:p

Takker for alle (nesten) svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, problemer er til for utviklerne å løses. Hvis du bare vil tweake Vista, kan du faktisk sjekke ut Vista-tråden som foreløpig har tre nyttige linker under "Tips og Triks". Du kan gjerne starte en tråd om diverse tweakinger i Vista, men nå er det slik at Vista er i prøvestadiet og ting vil forandre seg. Det viktigste er at folk får vite HVA Vista er, hvordan man installerer Vista og hvordan man bruker det.

Hvis du vil finne ut hvordan du løser problemer, hvis du har noen, så kan du jo søke på Google. Det er ikke alle her som kan hjelpe deg. Verden er mye større enn Norge.

Du får prøve TweakVI og se om det er noe slikt du leter etter. Hvis du vet alt som står i post 1 og 2 i Vista-tråden min; all kustus til deg. Jeg har min tvil dog ;)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...