Ronin Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har nettopp kjøpt meg denne brenneren og innstallert den, det som er problemet er at Nero bare låser seg når jeg starter det. Det driver og scanner scsi/ide bus og lengre kommer den ikke. Noen som har et godt råd til meg? Har prøvd med WinOnCd og det var ingen problemer med det. Prøvde forresten med flere versjoner av Nero men problemet oppsto med alle. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har ikke akkurat en løsning på problemet, men vil bare si at jeg har samme brenneren og alt funket som det skulle med en gang, med Nero 5.5.9.x. Bruker Win2000.... Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Tålmodigheten forsvant, format c: =) Lenke til kommentar
art Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 15:31, skrev Ronin:Tålmodigheten forsvant, format c: =) Fikk du orden på det etter format c: :-/ art Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 fae*(#¤%"¤/% Tror jeg må trykke den inn i den andre maskinen for å teste den der. Aldri opplevd dette før Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Av en eller annen grunn må jeg ha på PIO og ikke DMA på brenneren i den ene pc'en, merkelig trengte ikke det når jeg testet på den andre. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå