swj Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg sitter her med et 3Com OfficeConnect 11a/b/g Wireless PC Card som jeg har litt spørsmål om. Er dette "vanlig" nettverkskort som kan brukes på pc hjemme? Jeg har installert drivere og alt ser ut til å være ok. Når jeg har kortet i maskinen så finner det også det trådløse nettverket, men jeg får bare opp "siden kan ikke vises........." når jeg prøver å åpne en side på internet. Er det noen som har en forklaring på hvorfor det skjer? Andre trådløse nettverkskort virker helt fint uten noen problemer i samme maskin. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg sitter her med et 3Com OfficeConnect 11a/b/g Wireless PC Card som jeg har litt spørsmål om. Er dette "vanlig" nettverkskort som kan brukes på pc hjemme? Jeg har installert drivere og alt ser ut til å være ok. Når jeg har kortet i maskinen så finner det også det trådløse nettverket, men jeg får bare opp "siden kan ikke vises........." når jeg prøver å åpne en side på internet. Er det noen som har en forklaring på hvorfor det skjer? Andre trådløse nettverkskort virker helt fint uten noen problemer i samme maskin. Noen som kan hjelpe? 6946326[/snapback] Jeg har akkurat det samme, bruker det ikke akkurat nå, men det har aldri vært noe pes.. Kanskje det er innstillinger i routeren? Lenke til kommentar
swj Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Men, krever ulike kort ulik innstilling i routeren? Jeg har kommet på nett med samme maskin med annet kort, så derfor jeg blir litt usikker.... Lenke til kommentar
swj Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Noen som har idé om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå