Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spm ang OfficeConnect 11a/b/g Wireless PC Card

swj

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med et 3Com OfficeConnect 11a/b/g Wireless PC Card som jeg har litt spørsmål om.

Er dette "vanlig" nettverkskort som kan brukes på pc hjemme?

Jeg har installert drivere og alt ser ut til å være ok. Når jeg har kortet i maskinen så finner det også det trådløse nettverket, men jeg får bare opp "siden kan ikke vises........." når jeg prøver å åpne en side på internet.

Er det noen som har en forklaring på hvorfor det skjer? Andre trådløse nettverkskort virker helt fint uten noen problemer i samme maskin.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter her med et 3Com OfficeConnect 11a/b/g Wireless PC Card som jeg har litt spørsmål om.

Er dette "vanlig" nettverkskort som kan brukes på pc hjemme?

Jeg har installert drivere og alt ser ut til å være ok. Når jeg har kortet i maskinen så finner det også det trådløse nettverket, men jeg får bare opp "siden kan ikke vises........." når jeg prøver å åpne en side på internet.

Er det noen som har en forklaring på hvorfor det skjer? Andre trådløse nettverkskort virker helt fint uten noen problemer i samme maskin.

Noen som kan hjelpe?

6946326[/snapback]

Jeg har akkurat det samme, bruker det ikke akkurat nå, men det har aldri vært noe pes..

Kanskje det er innstillinger i routeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...