Gå til innhold

Hva synes dere om å kalle ot-baren for "Søppel"?

Bør OT-baren hete "søppel" ?  

281 stemmer

1. 1. Bør OT-baren hete "søppel" ?

• Ja
      170
    • Nei
      110
    • Ingen formening
      21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere av spørsmålene som tidligere har blitt tatt opp under "Annet" kan nå bli tatt opp i Samfunn. Jeg føler at OT-baren kun er for "håpløse 'diskusjoner' uten noe mening, og et fristed for Bundy-wannabies"

Edit: Det heter "Baren", gjør det ikke? Hvor mye seriøsitet er det på en bar? Jo, det er drikkekonkurranser og slikt kødd. Exactly hva man driver med her.

6946323[/snapback]

Jeg har aldri opplevd en drikkekonkurranse eller slosskamp i Ot-baren. Sikkert en slik kjip, alkoholfri, alternativ og teit bar.

Lenke til kommentar
Blei sur den gangen det ble til OT-baren. Herre, for et teit navn.

Men om det ville hete søppel tror jeg Bundy ville tatt det litt på bokstavelig.

(Stemte ja.)

6946837[/snapback]

Hva faan, bundy er superspammer. Han står av 90% av søppla her.

6946859[/snapback]

Stfu, dere merker aldri når jeg ikke poster. Eller poster lite. Men med engang jeg poster "Omg, budney, ik spam!".

Jeg må da få lov til å svare på de innleggene jeg vil.

Søppel var best. Jeg skriver noen ganger også "hardware.no/forum" i adresselinjen :S

Lenke til kommentar
Stfu, dere merker aldri når jeg ikke poster. Eller poster lite. Men med engang jeg poster "Omg, budney, ik spam!".

Jeg må da få lov til å svare på de innleggene jeg vil.

6946958[/snapback]

Selvfølgelig merker vi det ikke når du ikke poster, vi gidder ikke skrive "Endelig stillhet, godt å bli kvitt'n." Vi tenker "Hm, mindre spam på forumet idag.. Jaja.."

Det får hete det det heter, jeg har vanskelig for å tro at våre stemmer har noe å si.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...