LordGraveN Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Aldri opplevd dette før, når jeg formater den ene harddiken min så får jeg blue screen det skjer etter 30 - 40 % eller no. nettopp kjøpt ny harddisk og formatert alle hardiskene. men den ene vil skjer dette med. en ting som muligens kan være greit og vite: Før jeg formatere hadde jeg OSet på denne harddisken og da fikk jeg blue screen vis jeg ikke rørte musa eller tastaturet hele tiden (2 min uten det så ja). dette er også veldig rart. men noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vil tro det er noe galt med disken. De fleste diskprodusenter har egne diagnostic program for å sjekke slikt, du finner de på UBCD: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 fant prog til min hd men det funka ikke..... hjelp Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 fant prog til min hd men det funka ikke..... hjelp 6946752[/snapback] Ja er nok et problem med disken. Send en mail til de du kjøpte den fra og spør om du kan få ny? Bør gå greit hvis innenfor garantien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå