andrenos Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er det noe som heter kontantkort for mobilen i USA? Alle abonnement jeg har sett på er svindyre (ja, jeg synes 200 kr. mnd er mye), så jeg vil ikke ha abonnement. MÅ ha muligheten til å ringe fra mobilen snart. Har vært her en uke nå, og blir snart sprø Lenke til kommentar
zica Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Er det noe som heter kontantkort for mobilen i USA? Alle abonnement jeg har sett på er svindyre (ja, jeg synes 200 kr. mnd er mye), så jeg vil ikke ha abonnement. MÅ ha muligheten til å ringe fra mobilen snart. Har vært her en uke nå, og blir snart sprø 6945976[/snapback] T-Mobile er en mulighet, eller så er det bare å søke på prepaid eller pay as you go på google. Evt. følge med i avisa eller oppsøke en forhandler Endret 26. september 2006 av zica Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 T-Mobile er en mulighet, eller så er det bare å søke på prepaid eller pay as you go på google. Evt. følge med i avisa eller oppsøke en forhandler 6946093[/snapback] Er det mulig å få seg kontantkort uten å kjøpe en mobil i tillegg? Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ja stikk til en T-Mobile forhandler og spør pent. Du kan være heldig at de faktisk lar deg få SIM-kortet, evt lar deg betale litt for det. Da slipper du å kjøpe pakke med telefon. Lenke til kommentar
AH Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ja stikk til en T-Mobile forhandler og spør pent. Du kan være heldig at de faktisk lar deg få SIM-kortet, evt lar deg betale litt for det. Da slipper du å kjøpe pakke med telefon. 6947172[/snapback] du betaler rundt 200kr for et prepaid sim kort fra t-mobile http://www.t-mobile.com/shop/Plans/Default...?plancategory=4 vær ops på utløpsdatoene for påfylling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå