Po[wP]ow Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei. PCen min har fungert bra lenge, men nå plutselig var jeg på do en tur, og når jeg kom opp var PCen min avskrudd. Når jeg skrudde den på igjen tok det 5 sek med svart skjerm, og den skrudde seg bare av igjen. Etter som jeg prøvde flere ganger, la jeg merke til at skjermkortvifta stod bom stille. Nå har jeg prøvd 3 forskjellige skjermkort og jeg får samme feil med alle, ingen vifter rører seg. Strøm kabler til skjermkort er plugget i. Noen erfaringer, noen? Lurer du på hva slags hardware jeg har, står det på profilen min. Endret 26. september 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei. PCen min har fungert bra lenge, men nå plutselig var jeg på do en tur, og når jeg kom opp var PCen min avskrudd. Når jeg skrudde den på igjen tok det 5 sek med svart skjerm, og den skrudde seg bare av igjen. Etter som jeg prøvde flere ganger, la jeg merke til at skjermkortvifta stod bom stille. Nå har jeg prøvd 3 forskjellige skjermkort og jeg får samme feil med alle, ingen vifter rører seg. Strøm kabler til skjermkort er plugget i. Noen erfaringer, noen? Lurer du på hva slags hardware jeg har, står det på profilen min. 6945965[/snapback] Regner med at det er en 4-pins molex til skjermkortet?? Prøv med en annen Molex kontakt for og se om det er feil i ledningen eller om feilen ligger i Psu'en. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 ow,26/09-2006 : 21:47]Hei. PCen min har fungert bra lenge, men nå plutselig var jeg på do en tur, og når jeg kom opp var PCen min avskrudd. Når jeg skrudde den på igjen tok det 5 sek med svart skjerm, og den skrudde seg bare av igjen. Etter som jeg prøvde flere ganger, la jeg merke til at skjermkortvifta stod bom stille. Nå har jeg prøvd 3 forskjellige skjermkort og jeg får samme feil med alle, ingen vifter rører seg. Strøm kabler til skjermkort er plugget i. Noen erfaringer, noen? Lurer du på hva slags hardware jeg har, står det på profilen min. 6945965[/snapback] Regner med at det er en 4-pins molex til skjermkortet?? Prøv med en annen Molex kontakt for og se om det er feil i ledningen eller om feilen ligger i Psu'en. 6946063[/snapback] Jeg har prøvd det. Pluss at de to andre skjermkortene jeg har prøvd IKKE har 4-pins molex. Så jeg tror ikke det skulle være noe problem. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Høres ut som det er noe i Bios, og så langt kan jeg ikke mere Lykke til. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Høres ut som det er noe i Bios, og så langt kan jeg ikke mere Lykke til. 6946293[/snapback] Joa, takk for at du sa "Lykke til". For .. det hjalp Plutselig funka skjermkortet .. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå