Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkort som ikke får strøm? LØST

Anbefalte innlegg

Hei.

PCen min har fungert bra lenge, men nå plutselig var jeg på do en tur, og når jeg kom opp var PCen min avskrudd. Når jeg skrudde den på igjen tok det 5 sek med svart skjerm, og den skrudde seg bare av igjen. Etter som jeg prøvde flere ganger, la jeg merke til at skjermkortvifta stod bom stille.

Nå har jeg prøvd 3 forskjellige skjermkort og jeg får samme feil med alle, ingen vifter rører seg. Strøm kabler til skjermkort er plugget i.

Noen erfaringer, noen?

Lurer du på hva slags hardware jeg har, står det på profilen min.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

PCen min har fungert bra lenge, men nå plutselig var jeg på do en tur, og når jeg kom opp var PCen min avskrudd. Når jeg skrudde den på igjen tok det 5 sek med svart skjerm, og den skrudde seg bare av igjen. Etter som jeg prøvde flere ganger, la jeg merke til at skjermkortvifta stod bom stille.

Nå har jeg prøvd 3 forskjellige skjermkort og jeg får samme feil med alle, ingen vifter rører seg. Strøm kabler til skjermkort er plugget i.

Noen erfaringer, noen?

6945965[/snapback]

Regner med at det er en 4-pins molex til skjermkortet??

Prøv med en annen Molex kontakt for og se om det er feil i ledningen eller om feilen ligger i Psu'en.

Lenke til kommentar
ow,26/09-2006 : 21:47]Hei.

Noen erfaringer, noen?

6945965[/snapback]

Regner med at det er en 4-pins molex til skjermkortet??

Prøv med en annen Molex kontakt for og se om det er feil i ledningen eller om feilen ligger i Psu'en.

6946063[/snapback]

Jeg har prøvd det. Pluss at de to andre skjermkortene jeg har prøvd IKKE har 4-pins molex. Så jeg tror ikke det skulle være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...