Kizzaz Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Hei Jeg ser etter en COM-port konverterer til USB. Syns jeg så en på Komplett, men den var USB til serial, og vet ikke om den går. Kom med forslag Lenke til kommentar
Scott Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 com port og serial er det samme. så det skal gå greit det Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Ja vet det er det samme, kanskje jeg brukte begrepene feil, men det jeg mente var at konverteren var USB til Serial, vil det si at jeg kan bruke serialprodukter i USB da? Grunnen til at jeg spør er fordi vi skal begynne og programmere mikroprosessorer og de er selvfølgelig ikke med USB. Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Du kan benytte en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107836. Har benyttet en slik til uC-programmering nå et par år og det fungerer bra. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Takk takk, skal bestille den så fort så mulig. Skal ha først programmering om 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå