[FaLcOn] Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Sitter å skal lage litt webdesign i photoshop. Jeg bruker "Rectangular Marquee Tool" og skal lage et kvadrat. Jeg stiller "Feater" inn på "3 px" for at jeg skal få avrundet hjørner og jeg fyller den med en svak grå farge.. Men det som skjer er at hele kvadratet blir uklart. Hvorfor skjer dette og hvordan får jeg vekk dette? Et bilde: Endret 26. september 2006 av [FaLcOn] Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det er dette som ER feather. Hvis du skal ha runde hjørner, bruk enten custom shape tool eller rectangular marquee og select->modify->smooth eller noe. Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Det er dette som ER feather. Hvis du skal ha runde hjørner, bruk enten custom shape tool eller rectangular marquee og select->modify->smooth eller noe. 6945938[/snapback] Hvorfor tenkte jeg ikke på den? =D takker.. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Eller du markere det layer som er blurry i kanten, klikke på Image>Adjustments>Brightness/Contrast. Så drar du contrast opp på mellom 90 - 100 ett sted (øye som ser). Da skal du få fine runde hjørner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå