arobicRoy Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg skal selge en Chevrolet suburban 2001 modell, men finner ingen prislister for denne bilen, noen som vet hva den denne er verdt sånn ca? Den har: -A/C -Navigasjon med dvd og tv'er bak -Skinn -Kan kjøres på propan -4wd -automat -6l vortec på 320 hk -elektriske seter -reg som kombi bil med 5 seter -nye sommer og vinter dekk med nye felger -kufanger med fire 1000 metere -cruisekontroll -hengerfeste Skal også nevnes at den har gått 150 000 km og har noen små kosmetiske skader. Takk på forhånd Endret 26. september 2006 av arobicRoy Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 200-250 tusen vil jeg anta, utfra hva jeg har sett av hva andre tilsvarende biler selges for... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Som kremt sier, så er svaret her å finne ut hva tilsvarende biler går for. For å få oversikten kan du kikkelitt på de større bruktbilsidene og se hva lignende biler ligger ute for. Som regel er det lagt inn litt prutningsmonn, men det bør vel du også legge inn i din. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Uansett er det ikke vits i å prise for høyt, det eneste du oppnår med det er at ingen er interessert i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå