DementedAlbino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ser at jeg har en s\pdif utgang på mitt asus A7N8X-E Deluxe hovedkort, og om jeg har skjønnt dette riktig kan denne brues til overføring av digital lyd til reciver. Men hvilken kabel skal brukes på denne utgangen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du kan bruke optisk kabel Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ja jeg prøvde, men den passet ikke, derfor jeg spør her hvilken kabel som skal brukes. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 har du et bilde å komme med ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Her er et bilde hentet fra manualen. Er nr 9 som er merket s\pdif. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sånn har jeg og hatt (har ?) tror det er coax .. (har ikke skjekket bak pc'n på lange tider) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Om den ser ut som en sånn phono kabel (RCA rød og hvit) så er det coax digital kabel du skal ha. Sånn f.eks. Eneste jeg fant i farten Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Men så kan man skjøte sammen noe røl man har hjemme for kr 0,- eller kjøpe en billig en på enten biltema eller clash olson for en 50,- eller mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå