SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har lett overalt og finner ikke linken, kan noen gi direkte link? 7029696[/snapback] Oj sorry. Hadde bare linka til forsia jeg, siden den lå der når jeg ga den ut. Men oppdaterte linken over her nå ... så nuh finner du den veitu! Edit: Kan jo bare gi deg den her da! http://whinerz.com/index.php?subaction=sho...rt_from=&ucat=& Endret 8. oktober 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vokalen er artig og passer på imponerende vis. Tranceleaden som dukker opp er hard og brutal, men fremdeles harmonisk. Lydbildet er gjennomført solid. Ikke tro at jeg ikke hører koringa i bakgrunnen, for den er kjempefin. De skjulte elementene er ofte de beste Må si at jeg er imponert over at du insisterer på å synge så ofte, det gir en litt humoristisk og lettfattelig stemning. Hvem er sluten som synger? Go West-partiet er bra, pads og strings låter godt, før tranceleaden kommer inn og gjør det om til en mer eller mindre standard trancesymfoni (som låter lydmessig ganske godt, smakmessig, tja, har ikke så mye å si). Du er flink med harmonier og sammensettinger av låter, og det kan du få bruk for hvis du skulle gå over i ukjente land en gang i framtiden. Men ærlig talt, denne låta passet ikke inn på HW-filmen. Mulig at bruken av den var malplassert eller ble spilt altfor høyt, men men. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Haha, nå fikk jeg lyst til å kjøre bil skitfort. HAPPY HAPPY HAPPY. Jeg er heller ikke helt fornøyd med den noe "hakkete" vokalen. Hadde vært morsomt å høre den med litt snillere effektbruk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Oh, skøy. Du skal ikke dra en Basshunter da og få inn låta som årets russelåt, så blir du kjendis og får musikkvideo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hehe takk for feedback her ja ... mye bra Litt synd majoriteten ikke likte de "hakkete" vokalene da, siden jeg var så fornøyd med å finne ut hvordan "Cher" hadde mekka den type effekter - og blei så fornøyd. Men prøver igjen en annen gang jeg .... @ Hanne ...basshunter skremmer meg Endret 18. oktober 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Bare så du vet det Marshall, jeg hører på denne sangen hver eneste dag! Elsker den! Beste mimre-tilbake-sangen ever! EDIT: Leif was here Endret 20. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jævla rå sang!! lag mer sånt a! stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå