propers404 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei, jeg lurte på noe om den nye iPod Nano (med dobbel batterikapasitet) Skal bestille meg en fra Applestore med 2 GB eller 4GB minne. Men når jeg har lagt den til i handlekurven så ser jeg at det står Farge: Sølv. Ikke at det er så farlig, men vil helst ha svart. Ser at 8 GB er svart. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Apple har laget en sær ordning på nano syntes jeg. iPod nano versjonene: 2 gb: Sølv 4 gb: Sølv, blå, grønn og rosa, 8 gb: Svart Så om du vil ha svart så må du kjøpe den dyreste med 8gb, bare sånn det er. edit: slettet unødvendig quote. Endret 26. september 2006 av dassen Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ville helst ha sølv jeg, men måtte jo ha 8GB-utgaven. Idiotisk at man ikke kan velge hvilken farge man vil ha selv... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 som dassen sier så får du sølv i 2 og 4GB. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 nano består vell kun i svart.. eller tar eg feil?? Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 nano består vell kun i svart.. eller tar eg feil?? 7008164[/snapback] du tar feil.. se de postene over du gutten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå