mnn8 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 maskinen min vil ikke starte. når jeg starter den kommer det opp ei melding om jeg vil starte maskinen på vanlig måte. eller i sikerhetsmodus med nettverk. når jeg prøver alt so blir det svart på skjermen og vis jeg trykker på ein tast so starter pcen på nytt. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Bytt emne... Det er ikke akkurat "utfyllende" Men jaja... maskinen min vil ikke starte. når jeg starter den kommer det opp ei melding om jeg vil starte maskinen på vanlig måte. eller i sikerhetsmodus med nettverk. når jeg prøver alt so blir det svart på skjermen og vis jeg trykker på ein tast so starter pcen på nytt. Hvilken versjon av windows/mac/linux har du? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 høres kansje ut som om en formatering kan løse dette. har du prøvd å resette bios eller lignende? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei og velkommen til forumet! Det vil være til hjelp om du kan liste opp all maskinvare. (og så kan du legge til listen i din profil under "min maskinvare", så har du listen om du trenger den senere) Har du forsøkt reparasjon av Windows fra Windows-cden? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mnn8 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 jeg har ein acer laptop som er ganse ny har den ikke her nå men skla skjeke det ut senere. jeg har også masse bilder på pcen så jev vil ikke formatere. har windows xp home sp2. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det ser ut som du ikke har så mange andre valg enn å reparére eller installére Windows på nytt. Men for å redde ut filer kan du forsøke "Ultimate Boot CD for Windows" og brenne ut filene på cd. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mnn8 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 hvordan lager jeg ein ultimate boot cd då? men takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hvordan lager jeg ein ultimate boot cd då? men takk for hjelpen så langt 6953303[/snapback] Du laster den ned her: Ultimate Boot CD for Windows. Og så får du brenne den ut på en cd. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hvordan lager jeg ein ultimate boot cd då? men takk for hjelpen så langt 6953303[/snapback] En link. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå