Gå til innhold

Gjett hvem jeg er, eller hvor jeg er


VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har da annonsert ny person jeg da.. (øverste quoten).. den har blitt etterlyst to ganger men lå ute før første etterlysning. quotet den på nytt etter første påminnelse.. vil ha svar på min!  :mad:

7057841[/snapback]

Såvidt jeg så så hadde det gått over 10 timer, altså var det fritt fram. Men du har uansett fått svar på den, så..

 

Aylar?

7058373[/snapback]

 

 

det skal være sagt at jeg kom med den nye personen i samme innlegg som jeg gjettet den forrige og ikke over 10 timer etter.. men har fått svar og er fornøyd;)

 

kilde:

Scatman John

Media_55.GIF

:woot:

 

Jeg HIV-tester meg 2 ganger i året og har liten respekt for folk som ikke tester seg.. De er uansvarlige..

7045034[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hva skjedde med stedet mitt?

7062486[/snapback]

 

 

det forsvant under et jordskjelv:P tunami u name it..its lost....

 

du ble overkjørt av impulsive forumsbrukere,,og npå er den glemt(ikke av meg..men jaja..prøv å vinn dene å byn på nytt;) :p

Lenke til kommentar

Sorry Dimanche, men da ingen var i nærheten, tok jeg stafettpinnen som lå alene og nedstøva og bare spurta i vei.

 

Dualaccount er det vel ikke, er vel bare det at en viss danielzu bruker laptopen når han er på besøk og glemmer og logge seg ut etterpå, og jeg tenker ikke over det når jeg starter opp, før det er for sent riktignok.

 

Men nok OT.

 

Han ble født like etter WWII slutta, det er ikke Mozart, det er ingen oppfinner, men en musiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...