SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Liten oppsumering. amerikansk. vert i noen filmer. døde i 2008. drev ikke med musikk. er hvit. Lite hint: Født 1937. Jobbet helt til han døde. Meget kjent innen sin bransje. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Er det filmene du er mest kjent for? EDIT: Regner med at han ikke er det siden han var med i bare noen få Endret 3. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Filmene er ikke det han er mest kjent for nei. det er ikke charlton heston Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Arbeidet du med politikk? Var din død overalt på nyhetene? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Arbeidet ikke med Politikk, men brukte det mye i sitt arbeid, Både det og Religion, er kjent for sterke meninger. Hans død ble omtalt i norsk media "------------------legende død" (drit i strekene, ikke prøv og lag et ord av det mener jeg. Feil antall.) Men ble vell mer omtalt i amerikansk media. Endret 3. oktober 2009 av SCV Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå aner jeg rett og slett ikke... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Arbeider man ikke med politikk så bruker man det i sitt arbeid, også religion Og hvem gjør det? Stand up komikere selvsagt. Nå burde det være enkelt Endret 3. oktober 2009 av SCV Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fant han ved googling, har aldri hørt om han Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 har du ikke sett nok stand up får jeg svaret, fortsetter du! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bare svar, jeg vet iallefallikke hvem det er snakk om Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Kjent fra film eller musikk? Endret 3. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Ikke norsk, ikke film eller musikk Endret 3. oktober 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå