GeirHH Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hmm.. forskjellige sjangre innenfor underholdning. Du har _også_ vært gjest i forskjellige programmer, altså du har sikkert vært et slags innslag innimellom? Er du sanger, skuespiller, musiker? Kan du nevne siste gang Norge så deg på TV? Har du vært aktiv i andre fora enn TV? Plater, filmer, aviser, blad generelt? Edit: Er du Mossa fra Rorbua? Nei, ikke Mossa Nei, sorry hvis det ble feil...innen underholdning er det bare én ting. Sanger: Ja Plater: Ja......Siste gang på TV: Husker/vet ikke Ja, har vært aktiv andre steder enn TV. Husk: Klare ja/nei-spørsmål. Endret 29. oktober 2007 av geirm Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ok, da får jeg gi mere hjelp: Jeg har også vært kjent som politiker. Altså: Jeg har vært kjent sanger, er mellom 50-60, har gitt ut plate® og vært kjent politiker. Jeg har t.om. vært i regjering - og det var på 90-tallet. Endret 29. oktober 2007 av geirm Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ai, den var vrien. Jeg var ikke så interessert i politikk før. Hadde du en ministerposisjon, eller var du bare mandat? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hadde du en ministerposisjon, Ja ! Det fins ingen annen minister enn meg som også har vært profesjonell sanger. Endret 29. oktober 2007 av geirm Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå må noen klare det: Jeg har også vært med i Melodi Grand Prix ! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Uff. Var du på både NRK og TV2, eller holdt du deg til en av delene? Åse Maria Kleveland!! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Uff. Var du på både NRK og TV2, eller holdt du deg til en av delene? Såvidt jeg husker har jeg bare ledet et TV-show og det var på NRK. Åse Maria Kleveland!! Hehe, du fant det nå, ja. Grattis ! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Yay Jeg er en forumbruker Jeg er ganske så aktiv, har vært bruker i over ett år. Endret 29. oktober 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Åse KLeveland fikk 3. plass i Grand Prix i -66, programleder for GP i 1980, var med i gruppa Ballade og har vært kulturminister for AP på 90-tallet, direktør i Tusenfryd noen år m.m. Endret 29. oktober 2007 av geirm Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gjett hvem jeg er, nå En nogenlunde kjent forumbruker, aktiv i _over_ ett år. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Faen. Trodde jeg skulle være lur nå xD Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er mann Så fint da, håper du er fornøyd med å være det. Ok, slutt på tullet. Er du norsk ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er du kjent innen musikk? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Lever du? ja Er du kjent innen musikk? nei beklager at jeg tok lang tid.. Jeg er mann Så fint da, håper du er fornøyd med å være det. Ok, slutt på tullet. Er du norsk ? er norsk ja Endret 31. oktober 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Siden det har gått en tid, tar jeg meg den frihet å ta to spørsmål i slengen: Driver du med sport ? Er du politiker ? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Siden det har gått en tid, tar jeg meg den frihet å ta to spørsmål i slengen: Driver du med sport ? Er du politiker ? ja nei Er du over 30? nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå