GeirHH Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har det noe med annen teknologi å gjøre også? Javisst ! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tenker på selskapet Sony når jeg leser dette. Er du Masaru Ibuka eventuelt Akio Morita? Lenke til kommentar
lysebet Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Japansk, død mann, kjent for å ha utviklet noe som har med teknologi å gjøre... Har du noe med telefonteknologi å gjøre? Mobil? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg tenker på selskapet Sony når jeg leser dette. Er du Masaru Ibuka eventuelt Akio Morita? Jaa, nå lignet det på noe. Jeg er: "# Masaru Ibuka,...., grunnlegger av og direktør i det japanske storfirmaet Sony. # Ibuka ga verden transistorradioen i 1954. # Han har vært med og ledet oss inn i det moderne informasjonssamfun" Døde i 1997. Gratulerer. Sony er vel fortsatt verdens største elektronikkfirma. Jeg startet forøvrig med å utvikle en riskoker. Endret 23. oktober 2007 av geirm Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dersom du godkjenner svaret, geirm, tar jeg neste oppgave. Etter alle disse vanskelige tar jeg en som er ganske lett. Jeg er en norsk mann. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dersom du godkjenner svaret, geirm, tar jeg neste oppgave. Etter alle disse vanskelige tar jeg en som er ganske lett. Jeg er en norsk mann. Ja, svaret er godkjent. Får henge meg på litt. Er du politiker ? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er du en topp innen næringslivet ? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ole einar bjørndalen? Driver du med vinter idrett? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, ikke Ole Einar. Ja, vintersport er min greie. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bruker du langrennski ? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, ikke ordinære skihopp. Lite hint: Jeg er over 30, og er mer kjent i USA enn jeg er her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå