Pañolada Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er du Sylvia Llewelwyn Davies? Er du Jane Eyre? Endret 5. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Daniel, nei. Øystein Eivicious, nei, jeg er verken Davies eller Eyre Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 DU ER Agatha Christie!! NAt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 He he, nei, er nok ikke det. Skriver ikke krim - tror det står et sted baki der. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 OMG, avataren din Datasmurf :!: Genialt. Er det hu Harry Potter dama? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ikke er jeg Rowling og ikke skriver jeg faktabøker. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Slenger meg på og sier Roald Dahl? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Slenger meg på og sier Roald Dahl? Til og med i min krets, hvor de fleste ser på bøker som en uting og ikke er særlig beleste av seg, visste folk hva jeg og en kompis satt og leste på da vi drassa med oss en av bøkene hennes på skolen og leste i timene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sikkert ei kjendisdame som har skreve ei bok Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Christine Gold? Skrevet noen Warcraft-bøker. Og jeg vet Smøllfen er en WoW RP-er. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Slenger meg på og sier Roald Dahl? Til og med i min krets, hvor de fleste ser på bøker som en uting og ikke er særlig beleste av seg, visste folk hva jeg og en kompis satt og leste på da vi drassa med oss en av bøkene hennes på skolen og leste i timene. 9653246[/snapback] Kjempebra observert klobo. Også på forrige side da: "Er du en mann?" "Nei". Ganske avslørende den også kan man si. Jeg gjetter Anne Ragde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nasse Nøff er det nok ikke Anne Ragde er vel ikke engelsk? Er nok ikke Gold nei, hun er en flink, men ikke henne jeg tenkte på, og ei heller en kjendisdame som har skrevet bok. Som observert av blant andre tom watt og klobo er det en dame og ergo ikke Roald Dahl. Keep guessing Lenke til kommentar
foorex Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvis jeg sier Pam Ayres? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så må jeg nok fortsette å si: "Keep guessing" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei, det er hun nok heller ikke. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gi noen bedre ledetråder da. er jo 1-2 sider med gjetting. Er ikke noe gøy hvis vi aldri kommer videre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hun gav ut en ganske god bok i fjor, en skikkelig lesefest. Denne boken blander middelalder og nåtid ganske bra. Boken fikk veldig gode leseranmeldelser hos Bokklubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå