FVEE75 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 er det: Arne Garborg (1851-1924) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er heller ikke Arne Garborg. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dette ble for vanskelig... Jeg bor på Stjørdal, Datasmurf... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dette ble for vanskelig... Jeg bor på Stjørdal, Datasmurf... 7236877[/snapback] hehe det gjorde jeg også før :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 he he, kan ikke være lett for alle... denne er særs vanskelig virker det som. Initialene hans er de samme som kallenavnet til en fyr i et eller annet boyband som var pop en gang på nittitallet... Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Siden denne er så vanskelig. Starter etternavnet på: a? b? c? d? e? f? g? h? i? j? k? l? m? n? o? p? q? r? s? t? u? v? w? x? y? z? æ? ø? å? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og så blir neste spørsmål, fortsetter det med a? b? etc. Gitt opp. Kom med noe nytt nå, det er flere dager uten at noen har fått til noe! M. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hmm... Ble det så vanskelig da? Etternavnet begynner på J, og dere har nå hatt nok ledetråder til å ta det, men om dere ikke gjør det, så får dere bare si ifra, så skal jeg ta si det. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har sagt min mening... (men så har jeg lite tilkntning til Stavanger, da, bortsett fra at oldefaren min dekorerte en kirke (domkirken?) der for snaut 100 år siden... ) M. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ha ha, ok. noen fler som mener at jeg bare skal gi svaret og a) la noen andre slippe til, b) ta en enkel en sånn at noen andre slipper til fort som fy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ha ha, ok. noen fler som mener at jeg bare skal gi svaret og a) la noen andre slippe til, b) ta en enkel en sånn at noen andre slipper til fort som fy? 7237431[/snapback] du vet min mening..siden du(igjen) tok ansvaret så er det vel fair at du gir den fra deg(og ikke tar den noen fler ganger ) neste gang lar du andre få *ta* stafetpinnen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ikke min feil at jeg tenker på mangt og meget og folk er trege i denne tråden Vil DU ha den, Dani? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ingen som har noe mer å tilføye før jeg avslutter og forteller dere svaret? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Siden jeg legger meg nå og regner med at jeg ikke har tid til å ta dette i morgen tidlig før jeg drar... Svaret er: Andreas "Ajax" Jacobsen. Han skrev bøkene om "Ongane i gadå", hvor man hører om bl.a. Pitter, broremann og ho Johanna, Marton, frøken Sørensen og alle de andre sjarmerende personene. "Slaget på Parra", "Maktå på Straen", "Sengaplass te adle" og "Johanna, broremann og frøken Sørensen" Jeg tenker nå på en arrogant bruker som maser i hjel og tror han har rett i alt. Alle vet hvem dette er og hvis ikke, begynner det på d. Hvem som helst kan ta en nå, og trenger ikke svare rett / svare i det hele tatt Si meg gjerne om dere har hørt om forfatteren eller noen av bøkene. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, hverken forfatteren eller bøkene eller personene var kjent... Brukeren du tenker på har akkurat skiftet avatar? OK, jeg tar tråden, tenker på et sted. M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, hverken forfatteren eller bøkene eller personene var kjent... Brukeren du tenker på har akkurat skiftet avatar? hahahahahaha....good one..og jeg er enig tenekr du på et sted i norge eller usa? er det drøbak? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Heisann, holdt på å glemme mine plikter her.. Hverken i Norge eller USA, (og dermed nei, ikke Drøbak ) M. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Heisann, holdt på å glemme mine plikter her.. Hverken i Norge eller USA, (og dermed nei, ikke Drøbak ) M. 7242810[/snapback] er det norden? er det i europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå