Datasmurf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 nåda, ingen som tør gjette? Hva om jeg sier han har et kallenavn som er kjent som noe helt annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 vi tør,men vi nekter:p Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Tore Renberg da?? Er det sagt før? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Geniet Renberg er det nok ikke. Og så vidt jeg vet er ikke fyren død heller. Han var levende nok på bokmessa i Oslo på fredag for en uke siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen fler som tør å gjette? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er han fra Stavanger? Har han skrevet noen kjente bøker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja, han er fra Stavanger, og ja, han har skrevet kjente bøker. I alle fall om du er litt eldre og evt. kjent med stavangerske forfatterer Pappa sier hele tiden at han hadde mye å gjøre for byen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvor vanskelig skal det være da? Begynner på A Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 jeg vet svaret:D:D: men vil ikke si det:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dani, jeg er meget overbevist om at du faktisk ikke gjør det. Og gjør du det, blir jeg nesten litt stolt av deg. Uansett, jeg vil ha en opiumsvalmue av deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dani, jeg er meget overbevist om at du faktisk ikke gjør det.Og gjør du det, blir jeg nesten litt stolt av deg. Uansett, jeg vil ha en opiumsvalmue av deg! 7227640[/snapback] du fi itj ein skeit av mæ og jeg vet det,,mor sa det fertenk PS:u du heldi fi du bank Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er ganske overbevist om at du ikke vet det, men ok Du kan få lov til å gi meg en sensuell fotmassasje. Når begynner timen? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Skudd i blinde etter litt googling: Gunnar Bull Gundersen (1929–1993) Aner ikke noe om fyren... M. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Enten er Askill Voll, eller så er det Arnt Birkedal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 det er nok dne siste ja;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er verken Gunnar Bull Gundersen (1929–1993) eller Askill Voll eller Arnt Birkedal Prøv igjen Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Flere ledetråder! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Få se... La oss ta en oppsummering. Det er en død mann fra Stavanger, han er forfatter og den noe eldre garde burde vite hvem han er, skjønt, jeg vet av en del på 13 - 18 år som også vet hvem han er (og nei, ikke alle er fra Stavanger en gang). Navnet begynner på A, og han har et kallenavn som du assosierer med noe HELT annet når du hører det. Ifg. pappa og farmor har han hatt mye å gjøre for byen. Han har hatt minst ett av verkene sine teaterisert. I Stavanger finner man en "foretning" som er oppkalt etter en av bipersonene han skrev om. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Ganske sikker på at det er Alexander Kielland. Endret 7. november 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er nok ikke geniet Kielland heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå