Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er en mann. Han er ikke amerikansk. Han er ikke skuespiller. Han er norsk. Han er ikke politiker. Han er ikke revolusjonær. Nerd? Vet ikke. Kanskje litt. Det er ingen musiker. Det er ikke Morten Abel. Det er fortsatt ikke The Artist Formerly Known as Prince. Det er ikke Bjarne Håkon Hansen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er også han en klepto: har han vært i avisen dette året? kan vi se han på tv(nyheter) er han på tv? er det kanskje en historisk person(er han død) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Han er ikke klepto. Han har ikke vært i avisen dette året, ennå. Vi kan ikke se ham på TV, ergo er han heller ikke på TV. Det er en historisk person, og ja. Han er desverre død. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er ikke Thor Heyerdahl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 vel siden jeg kjenner deg er det sikket quisling eller rinan eller noe sykt men siden jeg fremdeles har et snev av håp for deg slår jeg til med disse nansen amunsen døden han i 90-tallet 80-tallet 00-tllet? e heyerdal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er verken Quisling eller Rinnan. Jeg tenker ikke noe særlig på de, Daniel. Det blir en helt annen retning. Det er ikke Nansen, Amundsen, han døde ikke på 90-, 80- eller 00-tallet Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er han død? Hvis ikke, er han levende? (Måtte bare skrive noe pga 141414) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Allerede nevnt at han er død. I alle fall to ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 du drømer om ussr og ønsker stalin tilbake..så dem to var det neste steget:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Rinnan og Quisling har da virkelig ingenting med hverken drømmene mine om Soviet eller koseklompen Josef OnT: Dere skal få et lite tips, da det er mange døde nordmenn å ta av Han har fått et eller flere av verkene sine oppført på teater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ibsen de fire store er han også forfatter? grieg kittelsen han du altid preiker om i norsk timene:P husker aldri hva han hetter:P Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hamsun? 14141414 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er ikke Henrik Ibsen, det er ingen av de fire store generelt. Han er forfatter. Det er ikke Edvard Grieg. Det er ikke Theodor Kittelsen. Det er ikke André Bjerke. Det er ikke Knut Hamsun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 bjerke var mannen ja:P så vi har ikke ahtt om han på skolen? er det ivar åsen`? markus ringberg? ole bull? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vi har ikke hatt om mannen på skolen, men får jeg viljen min, får vi lære litt om ham til vårs. Det er ikke Ivar Aasen. Det er ikke Markus Ringberg. Det er ikke Ole Bull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er ikke Arne Garborg. Det er ikke Leif Juster. Det er ikke Mr. T. - I helgen feirer sjølingene 100årsdag, så jeg blir vel opptatt i Ulvåshytta hele dagen / kvelden / natten. Irriterende, for jeg vil på kino! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er det noen ola nordmann har hørt om? elelr er det bare de spesielt i treserte(og deg) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Den eldre garde med Ola Nordmann burde ha hørt om ham Skjønt, er vel bare for sære folk som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå