olemedkrutt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Å herregud A Perfect circle - the noose var dårlig, jeg fatter ikke hvordan dere kan like den. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, den var nok bare dårlig for deg kanskje? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Liker du hip-hop? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Liker du hip-hop? 6994226[/snapback] Jeg liker hip-hop Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Si noe hip-hop du liker så kan jeg prøve å bidra litt Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Dere som skal komme med forslag om sanger da Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ok kan skrive opp sanger i dagevis, men jeg var rimelig satt ut første gang jeg bumpa noen av disse Pharaoe Monch- Simon Says B.A.N.A.N.A.S Big Pun- Twinz ft. Fat Joe Denne sangen setter jeg på når uvitende spør hva flow er. Førsteverset er x 1000 Jedi Mind Tricks- Heavenly Divine Klassiker Ghostface Killah- Winter Warz Verdens kuleste rapper, halve klanen (WU) er også med på denne Masta Ace- Take A Walk Feil årstid, men kongesang Diplomats- I really mean that Kommers! Beaten er heeelt sinnsyk, jeg monger helt til denne Juelz Santana- Your Gonna Love Me Samme stil som forigge, skip denne hvis du ikke digget den Endret 3. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ramones - My Sharona 6954120[/snapback] .... Endret 15. november 2012 av Larse_rn Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ramones - My Sharona 6954120[/snapback] Ramones har aldri hatt en sang som heter det, ikke bli lurt av fildelingsprogrammene 6994419[/snapback] Det står her at Ramones har covret den en gang, men wikipedia er jo ikke alltid å stole på.Men det høres virkelig ut som Ramones. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Infected Mushroom - Dancing With Kadafi Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 My Sharona sist sett sunget a capella av bøllene i Simpsons. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Fjernet, men mente hva jeg skrev. 6962669[/snapback] Hva er det du mener? Forumet er til for å dele erfaringer og ha en hyggelig debatt sammen. Ikke for å henge hverandre ut eller å regelrett rakke ned på det visse andre er begeistret for. La oss følge det alle sammen, jeg kommer uansett til å følge den tankegangen. 6994199[/snapback] Hyggelig? Om jeg husker rett så var det du som kom og pissa på meg for å spre Floyd hatred. ___ Derek And The Dominos - Layla | Album: The Layla Sessions | Classic Rock Burde sette deg ut, for den låta er ever så genial Endret 3. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hyggelig? Om jeg husker rett så var det du som kom og pissa på meg for å spre Floyd hatred. 6995442[/snapback] Det stemmer nok ikke helt. Jeg stiller spørsmålstegn til hvorfor du oppfører deg som en "hater", som de sier på Youtube. For her på forumet er ikke "haters" et fenomen som er ønsket velkommen. Så da oppfordrer jeg deg heller til å droppe den sure tonen slik at vi kan fortsette å få utbytte av forumet. Endret 4. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje Ulver - In the Kingdom of the Blind the One-Eyed are Kings er noe for trådstarter? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hyggelig? Om jeg husker rett så var det du som kom og pissa på meg for å spre Floyd hatred. 6995442[/snapback] Det stemmer nok ikke helt. Jeg stiller spørsmålstegn til hvorfor du oppfører deg som en "hater", som de sier på Youtube. For her på forumet er ikke "haters" et fenomen som er ønsket velkommen. Så da oppfordrer jeg deg heller til å droppe den sure tonen slik at vi kan fortsette å få utbytte av forumet. 6996074[/snapback] Da får du forsette å ikke ha den sure tonen angående ett annet band som du hadde før. Du vet hva jeg snakker om. Ser ikke vitsen i at du kommenterte det jeg hadde redigert uansett jeg.......... Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ramones - California Sun Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lett blanding: Darren Styles - Drop Zone DJ Meemo & The Joker - Climax Filter - Columind High Voltage - Bombs Away In Flames - Crawl Through Knives Infected Mushroom - Frog Machine Meshuggah - Neurotica My Dying Bride - Like Gods Of The Sun Opeth - April Ethereal Southstylers - E-Town The Infinity Project - Superbooster Spilles høyt for best effekt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 The Mars Volta - Inertiatic Esp! Jeg er hektet! 6964204[/snapback] Mars Volta - Roulette Dares (The Haunt Of) Red Hot Chili Peppers - Tearjerker Suede - Heroine Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 the verve - Bittersweet Symphony Ulver - Nowhere/Catastrophe Bob Marley - Concrete Jungle Madrugada - The kids are on high street tja... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Public Enemy - Prophets of Rage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå