olemedkrutt Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Steady as she goes Go with the flow Disse to sangene satte meg helt ut, men har desverre gått lei dem. Noen som kan tipse meg om noen skikkelig bra sanger ? Helst ikke metal og satan. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Steady as she goesGo with the flow Disse to sangene satte meg helt ut, men har desverre gått lei dem. Noen som kan tipse meg om noen skikkelig bra sanger ? Helst ikke metal og satan. 6945027[/snapback] Haha, du ble lett satt ut gitt Får ikke gi deg deg "metal og satan" da, ellers blir det vel bråk. En passende sang til deg kan være Mr. Oizo - Flat Beat, den setter deg ut. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Steady as she goesGo with the flow Disse to sangene satte meg helt ut, men har desverre gått lei dem. Noen som kan tipse meg om noen skikkelig bra sanger ? Helst ikke metal og satan. 6945027[/snapback] Haha, du ble lett satt ut gitt 6945376[/snapback] Samme sier jeg...... Kan du gi litt mer info om akkurat hva det er med musikken som setter deg ut? Hittils har jeg fått for meg at det er egenskapen dårlig som setter deg ut, så kanskje Pink Floyd? Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Lurt å nevne noe mer av musikksmaken din... Pink Floyd er jo god musikk, da. på pandora.com kan du skrive artister eller sanger du liker, og det kommer opp ting i ca. samme stilen/sjangeren. Verdt en titt i alle fall. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg liker egentlig all slags musikk, alt utenom metal, satan, jazz, blues og opera. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg liker egentlig all slags musikk, alt utenom metal, satan, jazz, blues og opera. 6953782[/snapback] Pink Floyd - High hopes fra division bell Pink Floyd - Comfortably numb fra The Wall Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg liker egentlig all slags musikk, alt utenom metal, satan, jazz, blues og opera. 6953782[/snapback] Liker ikke satan selv. Han er skummel Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg liker egentlig all slags musikk, alt utenom metal, satan, jazz, blues og opera. 6953782[/snapback] Du glemte å nevne klassisk, R&B, rock, pop, country og elektronisk musikk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Red Hot Chili Peppers - Sir Psycho Sexy The Mars Volta - L'Via L'Viaquez Pink Floyd - One of These Days Pink Floyd - Learning to Fly Pink Floyd - Run Like Hell Ramones - My Sharona Roger Water - Three Wishes Run DMC - Thougher than Leather Ugress - Open Your Eyes Whimsical - Everytime Sting - They Dance Alone Endret 27. september 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Befri hjernen for alle musikalske fordommer, og spill Johnny Cash - Spiritual. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Perfect circle- the noose , enkel men mekelig sang. Pink floyd - keep talking , andre sangene er nevnt tidligere. 3 doors down har noen bra, men kan ikke huske å bli satt helt ut av noen av dem.. Hadde mange snager før som jeg ble satt ut av, men etter formatering så husker jeg dem desverre ikke i hode... Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Radiohead - Exit Music, eller Let Down. De tok meg med storm, i hvert fall. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Legg deg ned på bakken, og la Sunn O))) voldta sinnet ditt. Aldri sovne til dette bandet, forresten. Du risikerer å bli greit fucka når du omsider våkner opp. Klarte å våkne til DECAY2[NIHIL'S MAW] en gang, og det tok faen meg en time til jeg kom meg til hektene igjen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hittils har jeg fått for meg at det er egenskapen dårlig som setter deg ut, så kanskje Pink Floyd? 6946296[/snapback] Er det et slags dårlig forsøk på å stemple et band og dets lyttere som idioter du driver med? Samme hvor mye du forsøker, vil du aldri lykkes. Det er faktisk ikke annet enn utrolig teit gjort av deg. Men hva kan man forvente...? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Fjernet, men mente hva jeg skrev. Endret 29. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Befri hjernen for alle musikalske fordommer, og spill Johnny Cash - Spiritual. 6954131[/snapback] Cash hadde en av de mest behagelige stemmene jeg vet om. Lenke til kommentar
Ghostwriter Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 The Mars Volta - Inertiatic Esp! Jeg er hektet! Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Wow The Mars Volta - Inertiatic Esp var jævlig bra, takk for den. Noen flere tips kanskje ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Som The_Free_Man sa: A Perfect circle - the noose En nydelig sang. Første gang jeg hørte den ble jeg helt satt ut. Var det første, men definitivt ikke siste jeg hørte av A Perfect Circle! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fjernet, men mente hva jeg skrev. 6962669[/snapback] Hva er det du mener? Forumet er til for å dele erfaringer og ha en hyggelig debatt sammen. Ikke for å henge hverandre ut eller å regelrett rakke ned på det visse andre er begeistret for. La oss følge det alle sammen, jeg kommer uansett til å følge den tankegangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå