Gå til innhold

Er på jakt etter sanger som setter meg helt ut

olemedkrutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steady as she goes

Go with the flow

Disse to sangene satte meg helt ut, men har desverre gått lei dem. Noen som kan tipse meg om noen skikkelig bra sanger ?  Helst ikke metal og satan.

6945027[/snapback]

Haha, du ble lett satt ut gitt ;) Får ikke gi deg deg "metal og satan" da, ellers blir det vel bråk. En passende sang til deg kan være Mr. Oizo - Flat Beat, den setter deg ut.

Lenke til kommentar
Steady as she goes

Go with the flow

Disse to sangene satte meg helt ut, men har desverre gått lei dem. Noen som kan tipse meg om noen skikkelig bra sanger ?  Helst ikke metal og satan.

6945027[/snapback]

Haha, du ble lett satt ut gitt ;)

6945376[/snapback]

Samme sier jeg......

Kan du gi litt mer info om akkurat hva det er med musikken som setter deg ut? Hittils har jeg fått for meg at det er egenskapen dårlig som setter deg ut, så kanskje Pink Floyd?

Lenke til kommentar

Red Hot Chili Peppers - Sir Psycho Sexy

The Mars Volta - L'Via L'Viaquez

Pink Floyd - One of These Days

Pink Floyd - Learning to Fly

Pink Floyd - Run Like Hell

Ramones - My Sharona

Roger Water - Three Wishes

Run DMC - Thougher than Leather

Ugress - Open Your Eyes

Whimsical - Everytime

Sting - They Dance Alone

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Hittils har jeg fått for meg at det er egenskapen dårlig som setter deg ut, så kanskje Pink Floyd?

6946296[/snapback]

Er det et slags dårlig forsøk på å stemple et band og dets lyttere som idioter du driver med? Samme hvor mye du forsøker, vil du aldri lykkes. Det er faktisk ikke annet enn utrolig teit gjort av deg. Men hva kan man forvente...?

Lenke til kommentar
Fjernet, men mente hva jeg skrev.

6962669[/snapback]

Hva er det du mener? Forumet er til for å dele erfaringer og ha en hyggelig debatt sammen. Ikke for å henge hverandre ut eller å regelrett rakke ned på det visse andre er begeistret for. La oss følge det alle sammen, jeg kommer uansett til å følge den tankegangen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...