Aroaro Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ser at man kan prøve Explorer 7 nå. Duger den eller skal jeg prøve noe annen? Vil bare ha litt råd, hvis det er noen som har erfaring på dette området. Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg bruker IE7 som min hovednettleser, synes den er funksjonabel og grei og sidene ser ut som de skal. Er fullt klar over at Firefox ol. viser mer korrekte versjoner av sidene, men nå liker jeg at ting ser bra ut og da:) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 firefox. foretrekker den og vil altid foretrekke den. man blir anbefalt mange steder å gå over til opera eller firefox. firefox liker jeg litt bedre enn opera. IE liker jeg ikke i det hele tatt. sikkert bra men firefox er bedre. syns jeg. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvorfor ikke bare prøve begge nettleserene og velg den du liker best? Med IE7 har MS tatt et skritt i riktig retning, men funksjonsmessig ligger den fortsatt langt bak Opera og Firefox. Det er imidlertid ikke alle som har behov for den ekstra funksjonaliteten, så hva man bør velge går mer på personlige preferanser. Det bør kanskje nevnes at MS er desidert tregest i klassen til å fikse sikkerhetshull, så om du surfer uten nettvett er Opera eller Firefox et mer sikkert valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå