xhenrik Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Var inne på Elkjøp en dag, og så noen mikro-anlegg som hadde en blå kule av glass, som det lyste av, og med denne kunne du stille volum eller noe sånt. Tenkte dette kunne være en kul ide til en modding, men så satte jeg meg litt fast; 1) Først bør du vel ha en glasskule som er helt smooth av omtrent "litt-større-enn-musekule"-størrelsen. Hvor får du tak i noe sånt? 2) Det å få kula til å lyse tror jeg ikke er noe prob, og det å registrere snuinga fikser jeg med en obdusert mus, men hvordan burde dette kobles? Finnes det ikke en inngang på de fleste lydkort som styrer volum? Noen som har peiling på sånt? 3) Kula skal jo helst gli godt, og hvordan skal jeg fikse dette når jeg skal feste den på en vertikal falte? Må vel til med kule-lager eller noe sånt. 4) Noen som vet hvor jeg får tak i krom-lister, uten å bestille over nettet? Jaja, dette blir vel kanskje litt dumt, men det virka kult for meg, så: no flaming.. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 sikkert mulighet for at det finnes en slags kontroll enhet som kan plugges i lydkortet, hør hos en forhandler om det finnes noe slikt...:smile: Blå kule ja, høres fett ut, men er det snakk om en hel kule, eller skal bare en halvpart eller noe slikt syns? Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 viss du he ett SB live kort, så virka denne http://www.bit-tech.net/article/54/ har gjort det samme sjøl, å det virka heilt ok, men jeg hadde egentlig ikkje den pluggen på kortet, så jeg måtte lodde på en.. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Takker. Ja, snakker om en hel kule. Litt merkelig kanskje, men inni hodet mit ser det ganske så tøft ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå