Fs4eva Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg driver også med freestyle:Pjeg suger da:Phehe kanskje noen av dere kjenner meg via nasfreestyle forumet, jeg er moderator der:P Men nok om det, som sagt trikser jeg:p hva jeg kan av triks? vell hva er det jeg ikke kan? eneste triksene jeg ikke har klart er patw,klatw, kalatw og ksatw,for de som vet hva slags trikse det er, og hvor mange triks det finnes i verden.p Join nas for litt triksing fa vell:D og viss noen bor rundt oslo så er jeg også fra oslo vist du kan alle untatt dei der e du drit go yoacim!=P Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Han er det. Ev3ns1, er youtube accounten hans, sjekk ut de videoene a! ;P Se filmen hos Youtube Har du ikke greid Skala Atw også da? Mener å huske du sa det til meg en gang... Men Ematw har du så vidt jeg forstår ikke greid enda. Skulle bare mangle, det er ikke så mange som klarer det. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) drit bra film Yoacim! Ej klare kun dissa triks: atw htw crossover x-over katw khtw tatw akka knee-akka issy akka (av og til) crossover360 toe bounce shit! reverce crossover aatw ( av og til) nosestall headstall neckstall cheststall atm hamstring stall 360 ( upper) Endret 21. mai 2008 av Fs4eva Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg trikser av og til når jeg er ute og ikke har noe å finne på Veldig gøy! Veldig imponerende videoer! Jeg kan anbefale en sang: Muse - Time is running out Lenke til kommentar
Eirikpus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har en kompis som er brukbar når det kommer til freestyle. Han har stort sett alltid vært ekstremt negativ til å lage noen film av det, men slo til i sommer med hele tre filmer: Den første Den andre... Og den tredje. Gutten heter for øvrig Mathias, 16 år og spiller for Modum Fotballklubb G19 i interkretsserien for Buskerud. Trent en del med Strømsgodset i det siste og er en spennende fotballspiller for fremtiden. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har en kompis som er brukbar når det kommer til freestyle.Han har stort sett alltid vært ekstremt negativ til å lage noen film av det, men slo til i sommer med hele tre filmer: Den første Den andre... Og den tredje. Gutten heter for øvrig Mathias, 16 år og spiller for Modum Fotballklubb G19 i interkretsserien for Buskerud. Trent en del med Strømsgodset i det siste og er en spennende fotballspiller for fremtiden. Veldig bra Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg driver med FS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå