OBERST Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Noen her på forumet som driver med freestylefotball? Jeg holder på med det noen ganger ganske gøy når du blir god, men fotball i seg selv er best.. www.fotballtriks.no masse fett. Endret 26. september 2006 av sKILL Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Freestylefotball? Triksing? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Ja, det er det samme, men ikke bare trikse 10 osv. ta skikkelige triks. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er ikke slik at jeg driver med freestylefotball, men kan jo noen triks da. Ikke sånn mega imponerende greier: -Legge ballen på brystet og vippe den over til ryggen. -Ta foten rundt ballen mens jeg trikser. -Ha ballen på den ene foten og kaste ballen opp og ta den andre foten rundt. -Legge ballen på nakken og ta armhevinger. -Legge ballen mellom føttene og ta foten rundt og begynne å trikse uten at ballen har vært i bakken. -Legge ballen mellom føttene og få den mellom lår og legg for så å miste den (ikke helt øvd inn ennå) -Flere forskjellige vippops(eller hvordan jeg skriver det) Er ikke så vanskelig bare du øver. Så hvis du og vil lære deg triks så er det bare å sette igang å øve. Det å ta foten rundt ballen mens du trikser er ike så vanskelig, men anbefaler å starte med å legge ballen i "footstall" og så vippe ballen opp og ta foten rundt. Til slutt vil du få det til Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) jeg klare å legge ballen på nakken og legge ballen på foten og så ta foten rundt ballen og så trikse med uten at den er i baken. Driver jeg med freestylefotball da? Endret 10. oktober 2006 av jumbojet84 Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) jeg klare å legge ballen på nakken og legge ballen på foten og så ta foten rundt ballen og så trikse med uten at den er i baken. Driver jeg med freestylefotball da? 7041709[/snapback] Nja, skeptisk Endret 10. oktober 2006 av iggipop Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ta beinet rundt ballen kalles jorda rundt. jeg kan ikke så mye av det nei Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 en mnd gammel tråd.. nja... :\ driver med? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ta beinet rundt ballen kalles jorda rundt. jeg kan ikke så mye av det nei 7375454[/snapback] Jorda rundt? :!: ATW kaller vi det. Around the world. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er en på skolen som er helt sjuk til å trikse. Her kalles det "Jorda Rundt" her også. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 ja, jeg driver med freestylefotball... sjekk videoene mine på youtube Lenke til kommentar
Burninghellion13 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 jeg driver ikke med freestyl fotball, men jeg spiller selv fotball, er bedre på dribblinger en trikksing. sattser på fotball håper på å komme på dynamite laget om du har hørt om de på røa ? det damelaget der!! kult at du driver med det, har lyst til å bli så god men det er vanskelig Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 ja, jeg driver med freestylefotball... sjekk videoene mine på youtube 9332654[/snapback] Jeg har også lyst til å klare bakoversalto. Tør ikke prøve.. Jeg driver heller ikke med freestylefotball, men noen triks kan jeg. Mye av det samme som "Sorbon" har nevnt i et av innleggene ovenfor her. Pluss noen andre.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 driver med litt freestyle fotball, ganske artig faktisk Ikke så veldig imponerende, men men Har lært ett par nye triks nå så kansje det blir en video til snart Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Drev litt med det før men mistet litt interessen. Kan/kunne de fleste av trikene i disse vidoene, men har alltid hatt problemer med legge den død på brystet. Noe med ryggen min som ikke tilater å bøye den slik Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 driver med litt freestyle fotball, ganske artig faktisk Ikke så veldig imponerende, men men Har lært ett par nye triks nå så kansje det blir en video til snart 9333613[/snapback] Imponerende, helt seriøst. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hvis dere vil se imponerende freestyle, se denne: helt sykt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hvis dere vil se imponerende freestyle, se denne: helt sykt. 9336708[/snapback] Eller denne Lenke til kommentar
tolan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jepp, jeg driver med freestyle. Disse triksene kan jeg: atw-htw-katw-khtw-tatw-matw-amatw-taatw-aatw-latw-tb-co +noen comboer Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jepp, jeg driver med freestyle. Disse triksene kan jeg: atw-htw-katw-khtw-tatw-matw-amatw-taatw-aatw-latw-tb-co +noen comboer 9356842[/snapback] har du noen videoer? :-D er du registrert på fotballtriks.no? jeg kan: - atw - htw - ahtw - xo - co - rco - tb - rtb - shit - katw - khtw - co360/co720 - tatw - headstall - nosestall - air jester - aatw - atatw - htatw - matw - amatw - timo atw - latw - knee timo atw har triksa i 3-4 måneder EDIT: Du er ikke TorIvar9 på fotballtriks? Endret 25. august 2007 av Tommy-T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå