Gå til innhold

hvordan lager man en shoutbox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff kjedlig det :/

btw: skal skaffe meg ett domenavn med .no snart hva kommer det til og koste? og kan jeg ha flere hjemmesider som har .no også da? lurer også på om sia mi kommer inn på google søk også :)

6953180[/snapback]

#1 Google indekserer nok hjemmesida di dersom den finner noen lenker til den, eller om du sender inn en lenke manuelt. Du kan også forhindre at google finner nettsida di og legger den til i søket, men det er vel ikke det du er ute etter... (søk etter robots.txt om du faktisk vil forhindre det)

#2 Du kan regne med noen få, små hundrelapper for et domenenavn som .no, .com, e.l., men så vidt jeg vet må man være en registrert organisasjon i brønnøysund-registrene for å kunne skaffe .no (?)

#3 Du kan ha flere sider under samme .no, eller du må kjøpe flere forskjellige .no-domener.

Eks.:

grievdus.no

superhelt.no

^^her må du kjøpe to forskjellige

www.grievdus.no

trening.grievdus.no

^^her kjøper du ett domene men du kan ha flere sider.

Lenke til kommentar
uff kjedlig det :/

btw: skal skaffe meg ett domenavn med .no snart hva kommer det til og koste? og kan jeg ha flere hjemmesider som har .no også da? lurer også på om sia mi kommer inn på google søk også :)

6953180[/snapback]

#1 Google indekserer nok hjemmesida di dersom den finner noen lenker til den, eller om du sender inn en lenke manuelt. Du kan også forhindre at google finner nettsida di og legger den til i søket, men det er vel ikke det du er ute etter... (søk etter robots.txt om du faktisk vil forhindre det)

#2 Du kan regne med noen få, små hundrelapper for et domenenavn som .no, .com, e.l., men så vidt jeg vet må man være en registrert organisasjon i brønnøysund-registrene for å kunne skaffe .no (?)

#3 Du kan ha flere sider under samme .no, eller du må kjøpe flere forskjellige .no-domener.

Eks.:

grievdus.no

superhelt.no

^^her må du kjøpe to forskjellige

www.grievdus.no

trening.grievdus.no

^^her kjøper du ett domene men du kan ha flere sider.

6953672[/snapback]

tusen takk for svar :)

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...