Aetius Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Fuji annonserer etterfølgeren til FinePix F30. Hvilke forbedringer kan vi se frem til? Les mer Lenke til kommentar
mip Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fuji annonserer etterfølgeren til FinePix F30. Hvilke forbedringer kan vi se frem til? Les mer 6944477[/snapback] Synd de ikke tar steget å får seg en bedre vidvinkel. Olympus er på sporet med FE-200, og det hadde vært interessant med en F40(?) med vidvinkel og brukbar F verdi. Ja også litt optisk stabilisering... Nei, nå drømmer jeg meg bort. /mip Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 FinePix F31fd ser spennende ut. Men spørsmålet jeg stiller er hvorfor ikke produsentene snart klarer å få til et kompaktkamera som har "alt" det forbrukerne (altså meg) ønsker: -God bildekvalitet -Over 6 mpix -Optisk bildestabilisator -Vidvinkel -Optisk zoom min 3x -Lukkerprioritet -Batterikapasitet 300+ CIPA -16:9 videofunksjon (848x480) -Face Detection autofokus -Min 2,5" skjerm, 200.000+ piksler -ISO 1600 som kan brukes Tror noen jeg får alt dette oppfylt i et kompakt kamera i nær fremtid, eller bør jeg bare begynne spare til speilrefleks med det samme... -Morty Lenke til kommentar
samas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 FinePix F31fd ser spennende ut.Men spørsmålet jeg stiller er hvorfor ikke produsentene snart klarer å få til et kompaktkamera som har "alt" det forbrukerne (altså meg) ønsker: -God bildekvalitet -Over 6 mpix -Optisk bildestabilisator -Vidvinkel -Optisk zoom min 3x -Lukkerprioritet -Batterikapasitet 300+ CIPA -16:9 videofunksjon (848x480) -Face Detection autofokus -Min 2,5" skjerm, 200.000+ piksler -ISO 1600 som kan brukes Tror noen jeg får alt dette oppfylt i et kompakt kamera i nær fremtid, eller bør jeg bare begynne spare til speilrefleks med det samme... -Morty har du funnet noen kamera som tilfredstiller ønskene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg