Gå til innhold

Skal kjøpe bærbar 7-8k..

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe bærbar :D

Den skal brukes til:

Skrive (mye)

Surfing

Noen programmer (Guitar Pro 5 osv..)

Musikk

Se på DVD

Brenne DVD..

CS 1.6 / Source

Battlefield 2

Var i butikken istad og så en HP Pavilion dv6086ea (tror det var den.. Den jeg så på hadde jo AMD-X2-prosessor osv..).. Den var egentlig var egentlig utrolig kul! Også var den så solid :love:

Lurer på om det er et bra kjøp? Hvordan er skjermen?

//Haakon :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Den ser veldig bra ut, bortsett fra skjermkortet, om det har noen betydning for deg.

Et alternativ: Acer Aspire 5103WLMi 7995 kr

Hilsen,

efikkan.

6945940[/snapback]

Ser jo ganske grei ut den..

Men er skjermkortet på HP'en veldig dårlig? Kan det takle BF2/Oblivion? Skulle da gå bra det? :p

6946053[/snapback]

GeForce 7200 med delt minne vil få store problem med spill, men Radeon X1300 vil duge en del bedre. Men skal du spille en del så bør du satse på Radeon X1600 eller GeForce 7600.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Tror jeg kjøper den PC'en du nevnte, effikan, på MPX.no :)

:p

Edit: Det var rart.. 122 i  vanlig frakt, og 128 kr for frakt+ levering på døren? Det var da liten forskjell i pris? :p

6952636[/snapback]

Det er er bra fraktpris.

Personlig vil jeg heller handle fra nettbutikker enn de store kjedene. Bedre priser og ofte bedre service. ;)

Lenke til kommentar

Da var den bestillt :)

Takk efikkan (skrev det ikke feil denne gangen :p) ;)

Har ikke lest noen tester av den, men med de specsa og den prisen.. Men regner med at det er det beste å oppdrive i den prisklassen..

Dette blir en knall høstferie!!

Edit: Den har visst ikke Bluetooth eller inngang for TV-Tuner.. Men tror ikke jeg kommer til å bruke det noe særlig.. :p Men hadde dog vært gøy med Bluetooth..

Dæven.. Trenger svar på noe.. Det står at den er med Media Center.. Det blir vel ikke forskjellig? faren min skal bruke den endel, og han er ikke den mest datakyndige akkurat. Det er vel bare XP med flere muligheter?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...